Marius2002 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Tøffest er om man eier en E39 og kjører med angel eyes, USA-lights og tåkelys ! Hva er USA-lights ??
Lars89 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Tøffest er om man eier en E39 og kjører med angel eyes, USA-lights og tåkelys ! Hva er USA-lights ?? Konstant lys i blinklys foran...
Michael Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Skjønner ikke helt greia.....har aldri blitt blenda av et tåkelys... Er det det at folk irriterer seg så fært at dem glaner rett på lysa.....???
Fr4nk Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Er SÅ enig med alle innlegga til BreitBau at jeg lurer på om jeg skriver innlegg i søvne under et alias ?
Narum Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Forøvrig så er jeg helt enig, så jeg skrur gjerne av tåkelys om kvelden, men ikke alltid..Uansett: Det som er irriterende, er ikke tåkelys på kveldstid.. Det er enten 1: Nye biler med SINNSYKT sterke Xenonlys som SKJÆRER i øynene mine siden jeg bare har noen stearinlys fremom bilen og derfor har mye bedre mørkesyn enn folk med hele jævla sola i lyktene sine.. Det ironiske er at det er eldre bilister som klager på at "au au tåkelysa dine skjærer i øynene mine", men hvem F*** tror du har de sterkeste nærlysa i manns minne på sin egen bil og kjører rundt å gjør folk solbrune i sin egen bil,. 2. Tullinger med Xenon i nærlysa på gamle biler som ikke har høydejustering.. Som oftest om de har en person baki er innstillinga HELT feil og jeg får de rett i øya.. 3. Gjengangere jeg møter i over en UKE uten å bytte den defekte nærlyspæra på førersiden av bilen.. Tror jeg møter en motorsykkel og PLUTSELIG! Det var en bil ja.. 4. Folk som glemmer å blende ned.. Og til slutt selve dødaren: Trailere som ser ut som juletrær og som glemmer å blende ned. WORD haha
Sjøbuse Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 har hørt at tåkelys og kjørelys er ulovlig uanset jeg. og at om det er tåke skal park og tåkelys brukes. kjører man kjørelys i tåke ser man bare en hvit tåke vegg forran seg. selv med tåkelysene på. men med kunn tåkelys ser man bedre. har også hørt at noen nyere biler ikke kan ha nærlys og tåkelys på sammtidig.
DJ RS2 Matrix Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 eg kjører som oftest med tåke og nærlys tent i mørknet pga reflektoren i hovedlyktene er sjukt dårlige. Til nå så er det ingen som har blinka på meg det var fleire som blinka på meg da eg kjørte i fra bergenog heim med bilen, for første gang, med berre AE tent midt på lyse dagen..... og jo lenger du kommer ut på landet jo fleire kjører med tåke og nær tent er fordi det ikkje er like mange gatelys som i dei større bystrøka
Der Barockengel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Er SÅ enig med alle innlegga til BreitBau at jeg lurer på om jeg skriver innlegg i søvne under et alias ?
E.H.D Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Er det andre her med nyere BMWer som synes at deres tåkelys lyser opp vegbanen dårlig? På min e90 ser jeg nesten ikke forskjell på om jeg har tåkelysene på eller ikke. Var mye bedre lys på e46'en.
Springsteen Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jeg synes iallefall tåkelys+ parklys lyser alt for stusselig opp for å kjøre med det i mørket. Gjør ikke alt for å være "tøff" for å si det slik
Hyggmaister Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Skal bare komme med ett helt saklig innlegg her: ALLE SOM KJØRER MED TÅKELYS OG NÆR/FJERN I MØRKET ER IDIOTER SOM IKKE VET BEDRE, OG SOM TROR DE ER UTROLIG KULE NÅR DE RÅNER RUNDT ME TÅKELYSA PÅ!! jmfr. Fredriks påstand om at det er mer vanlig ut på landet osvosv.., og at årsaken til dette er "tøft" for noen sinssforvirrede tullinger, er at det var luksus på tåkelys en gang på 90-tallet. Svære tusenmetere og dårlig justerte (xenon)-lys, nei takk. Og blendes jeg av tåkelys? Ikke alltid, men av og til Synes ikke synd på "dere" om dere skulle få bot, loven er klar nok den
Bmwfanatic Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Skal bare komme med ett helt saklig innlegg her:ALLE SOM KJØRER MED TÅKELYS OG NÆR/FJERN I MØRKET ER IDIOTER SOM IKKE VET BEDRE, OG SOM TROR DE ER UTROLIG KULE NÅR DE RÅNER RUNDT ME TÅKELYSA PÅ!! jmfr. Fredriks påstand om at det er mer vanlig ut på landet osvosv.., og at årsaken til dette er "tøft" for noen sinssforvirrede tullinger, er at det var luksus på tåkelys en gang på 90-tallet. Svære tusenmetere og dårlig justerte (xenon)-lys, nei takk. Og blendes jeg av tåkelys? Ikke alltid, men av og til Synes ikke synd på "dere" om dere skulle få bot, loven er klar nok den Regner med att det er bilen din det er bilde av i avataren din? I såfall er det noe veldig blendende rånelys fra 90 tallet du har..! Din sinsforvirrede tulling *skrevet med et snev av sarkasme*
Hyggmaister Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Hehe..ja..bildet er tatt i dagslys med helt normalt kamera, slik at lyset "spres" ut over..Er park+tåke, som er helt lovlig, og skal heller ikke si noe mot at de som mener at det er penere enn nær - fordi det er jeg helt enig i I dagslys er det peneste kombinasjonen i mine øyne AA+park.
Sjøbuse Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 I dagslys er det peneste kombinasjonen i mine øyne AA+park. anonyme alkoholikere med parklys hørtes noe skummelt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå