torodd Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 så da mener dere at eg bare skal ha svart sote film i front ruta bare? vi mener at du skal hive på m-tech stylingen og la frontruta være som den er... +1
Der Barockengel Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 "Jeg er 18, singel og desperat" Endelig et ordentlig svar på trådstarters spørsmål.
Nytern Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Selvfølgelig, ikke noe offtopic her i gården!
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Jeg hadde "my other toy has tits" når jeg var yngre.. Men måtte fjerne det siden leirsjefen i forsvaret ikke mente det var politisk korrekt
Eksos Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Ser for meg at "Nismo" med store bokstaver hadde vert tøft! Eller så hadde jeg droppa hele klistermerke-greia
crizi Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 kan sote hvis du soter resten så blir det fint mener nå jeg..
Odd-M Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 "Bontjuv.com" Her oppe er det et slangutrrykk for en skikkelig harry type. Særiøst så er dette noe av det absolutt verste jeg ser på en bil, i samme klasse som kromteip, lexus-lykter og strykebrett på koffertlokket.
nimitz Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 finare me nåke i ruta enn ingenting:) Den første kontrollen du kommer i så må du fjern klistermerket, på stedet.
fredriko Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 "Bontjuv.com"Her oppe er det et slangutrrykk for en skikkelig harry type. Særiøst så er dette noe av det absolutt verste jeg ser på en bil, i samme klasse som kromteip, lexus-lykter og strykebrett på koffertlokket. Hehe kunne ikke sagt det bedre selv
stople911 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 alle rutene er sota men ikke front ruta:) har ein kompis så hadde 48 cm lang stripe ned over front ruta med den sterkeste sote filmen:P blei selfølgeli stoppa av første politibil:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå