lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Noe av det dårligeste jeg må ha laget Prøvde 2 metoder for å skifte farge - men ingen av de fungerte, så jeg bare farget den svart til slutt ... haha.. men man ser lite da, tar du et nytt - bedre bilde kan jeg prøve en gang til x) Nei uffa, nå må gamlebilen min få fred. Den er finere hvit. Skal det gjøres noe med panseret bør det bli karbon. enig.. det den trenger.. er noe skikkelige felger heller..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Bildet er tatt på vinteren, av meg faktisk! 16" vinterfelger, sommerfelgene er 18" å passer bilen godt. Oz Racing Volcano. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Noen så har lyst fikse litt? Den var peeen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Noen så har lyst fikse litt? Hadde holdt på med bildet i over en time nå... Glemmer selvfølgelig å lagre underveis. Også skjer dette: Irriterende altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Bildet er tatt på vinteren, av meg faktisk! 16" vinterfelger, sommerfelgene er 18" å passer bilen godt. Oz Racing Volcano. hehe, smaken som baken! Kjedelige felger spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 hei.. har bestilt vertini riviera i 8,5x19 og 9,5x19... har aldri sett slike felger på en slik bil, så lurer på om noen kan photoshoppe det til meg..?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Feil tråd! men sikkert noen som er så greie og fikser det får deg.... er en egen tråd til å photoshoppe på styling, rims osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 okei. fant den ikke i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 okei. fant den ikke i farta.. hehe Fin familie børse forresten, blir nok pent med de rims iforhold te de andre Tips: finn et bilde av felgen du vil modde på med samme vinkel som på felgene som står på bilen.. så mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 takktakk=) fant ikke bilder med andre vinkler.. :S er spent på utseende, da jeg som sagt ikke har sett andre som har slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 takktakk=) fant ikke bilder med andre vinkler.. :S er spent på utseende, da jeg som sagt ikke har sett andre som har slike.. skjønner, morro med nye felger.. letter selv til Coupe'n.. bare ta eller finne et bilde du har tatt tidligere av bilen der bilen står med siden rett mot kamerat og så fin felgen.. den finner du garantert på google.. Bare post i den andre photoshop tråden:P Gøy med litt OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 hehehe:P jevt med OT.. kanskje jeg skulle få noen til å photoshoppe storhjul på navaran og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Noen så har lyst fikse litt? Hadde holdt på med bildet i over en time nå... Glemmer selvfølgelig å lagre underveis. Også skjer dette: Irriterende altså! Det er typpisk.. og kjeempe irriterende ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 hei.. har bestilt vertini riviera i 8,5x19 og 9,5x19... har aldri sett slike felger på en slik bil, så lurer på om noen kan photoshoppe det til meg..?=) Ser ihvertfall sånn nogen lunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 takkåtakk:) bare å handle =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå