bad_ip Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Hei. Byttet termostat, vannpumpe reimer osv for noen uker siden... Har fått luftet skikkelig. Så skulle jeg ta en siste sjekk nå om det var noe luft igjen i systemet... Skrudde opp og det kom en liten dråpe ut der så jeg skulle tighte igjen... Var ikke mye jeg skrudde og den knakk. Hva må til nå for å få byttet den? Er en m54b30 motor.
bad_ip Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Ser på gs-bildeler at de selger lufteskrue der til 40kr... så bare ut som det ikke gikk an å skifte kun lufteskruen der... men siden den selges separat så må det vel det.
evydaman Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 blir vel kanskje ett lite problem å få ut den knekte skruen, ja.. bor et lite hull i den, ikke helt igjennom og bruk ett lite flatt skru jern til å få den opp
bad_ip Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Ja... finner vel på noe lurt, hehe Var jævlig irriterende! Der står eg med den knekte toppen og tenker" fy faen no har eg gjort det" Men var ikke så gale.. 40kr for ny Eneste e at jeg kommer meg ikke på jobb i morgen så må låne bil.
evydaman Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 men, er ikke det tett nå da? hvis det er det kan du jo bruke bilen..
bad_ip Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Vet ikke helt.... ligger kjøleveske på toppen.. akkurat som et overfylt glass liksom... Mulig det bare er det som kom når jeg luftet først... men fikk ikke tightet skikkelig tror jeg. Så tar ikke sjangsen på det
520ia Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Blir ikke tett før du får satt inn en ny, det er et spor i disse som luften skal gå i når du lufter, uten toppen på skruen blir det ikke tett. Var sånn på min e39, er vel ganske likt på alle vil jeg tro.
bad_ip Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Okei. Bilen får iallefall luftet seg godt nå hehe
Yngvejos Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 For å få ut den gamle, bruk et spisst flatt skrujern og en hammer. Slå det nedi pluggen, og skru løs. mvh En erfaren luteskrueknekker.
CrZyWiz Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Var slik jeg fikk ut en bunnplugg en gang i tiden
SteffenM2 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 eller sage et spor nedi den, åsså flattjern Det er nok ikke veldig lett, om skruen er knekt i kanten av der gjengene starter..
-Martin- Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Har prestert å gjøre dette selv et par ganger. var ikke værre ennå å bruke dremel for å lage et lite spor, eller som nevnt over her bare bruke hammer og banke en flattrekker nedi og skru ut
Deep Dish Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Evt så varmer du ett flatskrujerm med en lighter e.l. så stikker du det ned i skruen så det smelter seg ned, vent ett min. og skru den ut.! Enkelt og greit.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå