Der Barockengel Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hah, der stryker jeg lett På "relativt klar i toppen"?
BreitBau Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hehe.. Er vel de færreste her som består den der.. Er vel grunnen til at det er så få moderatorer her Når det er sagt hadde det vært koslig med spørsmål, men jeg hadde ikke sagt ja.. Alt for morsomt med å kunne ha full handle og talefrihet.. Gidder ikke måtte tenke 3 ganger gjennom hva jeg kan poste..
Simpel Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Er enig i at moderatorer bør utpekes, ikke automatisk oppnevnes etter antall innlegg. Mange innlegg betyr ikke nødvendigvis kvalifikasjoner som moderator. Ingen moderatorer her inne kom til stillingen pga. mange innlegg. Bare så det er nevnt... jeg har mange innlegg nettopp fordi jeg har vært hhv. viseadministrator og moderator siden 2005 (les: man skriver mange flere innlegg når man har disse funksjonene i forumet). De primære kriteriene for å bli moderator her inne er først og fremst at man er en person Gunnar mener passer til å være moderator (type: voksen og relativt klar i toppen). Dernest må man kunne skrive og ordlegge seg på en fornuftig måte... og sist, men ikke minst bør man ha litt kunnskaper om BMW og biler generelt. Vet det er sånn og jeg mener det skal være sånn og. Synes det var noen som foreslo mod-privileger ved x antall innlegg et sted i debatten og jeg ville bare markere litt motstand mot det. Jeg tilhører den konservative fraksjonen av bimmers.no, hehe. Over 10000 innlegg ser jeg nå... skal si du driver stort
Der Barockengel Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Alt for morsomt med å kunne ha full handle og talefrihet.. Gidder ikke måtte tenke 3 ganger gjennom hva jeg kan poste.. Jeg begynner etterhvert å danne meg en liste over forumdeltagere jeg kunne ønske meg ikke blir moderatorer - fordi jeg mener debatten ville blitt mindre interessant hvis dette skjedde.
BreitBau Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Alt for morsomt med å kunne ha full handle og talefrihet.. Gidder ikke måtte tenke 3 ganger gjennom hva jeg kan poste.. Jeg begynner etterhvert å danne meg en liste over forumdeltagere jeg kunne ønske meg ikke blir moderatorer - fordi jeg mener debatten ville blitt mindre interessant hvis dette skjedde. Stemmer Samme her..
hagenisse Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Gidder ikke måtte tenke 3 ganger gjennom hva jeg kan poste.. Stemmer. Å tenke før du poster er som å tørke seg før du driter.
Dr_S Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Ingen moderatorer her inne kom til stillingen pga. mange innlegg. Bare så det er nevnt... jeg har mange innlegg nettopp fordi jeg har vært hhv. viseadministrator og moderator siden 2005 (les: man skriver mange flere innlegg når man har disse funksjonene i forumet) "Viseadministrator" hva i all verden gjør man da egentlig? Forøvrig så nytter det ikke å la folk selv styre trådene sine, ei heller på salgsdelen. Det postes mye unødvendig på salgsdelen, men det er jaggu også mye rart folk skriver i annonsene sine. F.eks skriver M3 styling og sportsseter, så er det ingen av delene. Da må folk få kommentere. Uten om det får det være opp til moderator å fjerne upassende posting.
Fredrik Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 "Viseadministrator" hva i all verden gjør man da egentlig? Stort sett det samme som når man er moderator... bortsett fra at man også har tilgang til forumets administrasjonspanel og dermed f.eks kan slette/editere profiler/brukere. Vi pleier imidlertid å ta viktige beslutninger i plenum (eller gjør i det minste et forsøk på det)... alternativt varsler vi Gunnar... en relativt flat organisasjon er tingen...
BreitBau Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Gidder ikke måtte tenke 3 ganger gjennom hva jeg kan poste.. Stemmer. Å tenke før du poster er som å tørke seg før du driter. 1. du må tenke over om du i det hele tatt har forstått forrige innlegg, om du har noe du kan svare, og på hvilken måte du skal svare 2. tenke over om du i det hele tatt har lov til å svare slik du skal til å svare og om det er noen "regler" du kanskje bryter, samt om det er noen hensyn du må ta og om det i det hele tatt er riktig det du skriver.. 3. Tenke over hvilken "profil" du ønsker å vise utad, og om det er korrekt både politisk og filosofisk, ja da i tillegg til kunnskapsmessig, og om det du har svart kan representere alle de andre i moderatorpanelet... Så nei.. Jeg kan godt være foruten den 3. gangen
Dr_S Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 "Viseadministrator" hva i all verden gjør man da egentlig? Stort sett det samme som når man er moderator... bortsett fra at man også har tilgang til forumets administrasjonspanel og dermed f.eks kan slette/editere profiler/brukere. Vi pleier imidlertid å ta viktige beslutninger i plenum (eller gjør i det minste et forsøk på det)... alternativt varsler vi Gunnar... en relativt flat organisasjon er tingen... Så egentlig så er du administrator..
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Ingen moderatorer her inne kom til stillingen pga. mange innlegg. Bare så det er nevnt... jeg har mange innlegg nettopp fordi jeg har vært hhv. viseadministrator og moderator siden 2005 (les: man skriver mange flere innlegg når man har disse funksjonene i forumet) "Viseadministrator" hva i all verden gjør man da egentlig? Forøvrig så nytter det ikke å la folk selv styre trådene sine, ei heller på salgsdelen. Det postes mye unødvendig på salgsdelen, men det er jaggu også mye rart folk skriver i annonsene sine. F.eks skriver M3 styling og sportsseter, så er det ingen av delene. Da må folk få kommentere. Uten om det får det være opp til moderator å fjerne upassende posting. haha... heng ut han som ikke kan noen om bmw du MEN: tilbake til breitbau og fliselegging... det vi evt må gjøre er å betale breitbau og s.arnesen for å gjøre jobben og vi bør betale for materiale kostnader... da blir det mer riktig ovenfor breitbau og andre som skal fliselegge hos gunnar og det er ALLTID folk som sier de vil betale, men som IKKE gjør det uansett... så dette nytter ikke!
wabby Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 FYI! Bimmers kommer til å være ustabil i tidsrommet 16 - 19 pga omlegging av strøm på serverrommet. Det vil da bli korte brudd på Core switcher som vil resultere at sidene kan henge eller være nede i korte perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå