Chris A Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Da skal X-Serien prøves, da jeg syntes min E91 blev for liten med 2 barn. Det blev enten X5 eller E61. Valget blev X5, da jeg har lyst komme opp fra veien og samtidig prøve noe nytt Så denne blev det! Komplett servicehistorikk og pedantiske eiere som har hatt den.Komplett service hefte fra BMW. Nyservet Nov.08, Automatservice dec.08, EU godkjent 08 og levert med NAF kjøpstest. Bilen er så og si enmanskjørt hele tiden. 2003 Bmw X5 3,0dA E-53 184 HK 4x4 Titanium Sølv metallic /Sort Dakota Sportskinn Utstyrsliste: 4x4 Automatgir med Steptronic Sportspakke El.sportskinnseter med Memory El.soltak i Glass El.justering av bakseter El. ruter fremme og bak El.speil med varme El. innfelbare speil Lyspakke Sportunderstell Skinn multifunksjonsratt Titanium line dekorlister Navigasjon proffesional DVD Basert navigasjon (MK IV) Hi-Fi DSP lydsystem med dobbel Subwoofer AUX-Inngang i hanskerommet TV-Tuner (Analog) DVD tilkoblet (se film fremme),Fjernet sperre. DVD inkl. 7" LCD skjermer integrert i nakkestøttene bak. (skinn) Org.Webasto med Fjernkontroll og timer Automatisk avblendbare speil inne/Ute Klimakomfort frontrute Individual mørke ruter fra B-stolpen Individual antracit tak Varmeseter for fører/passasjer Varme i bakseter Lyktespylere Avtagbart tilhengerfeste Fjernstyrt sentrallås 6 Disc Cd veksler Orginal telefon med trådløst håndsett Utrekkbart lastegulv Xenon lys med LED angel eyes. LED taillights Kurve/Tåkelys Hvite blinklys Org.Aluminium Stigtrinn Takrails Sideairbager bak Lakkerte eksteriør detaljer Talestyrt telefon BMW Assist Kjørecomputer Check control PDC fremme og bak Regnsensor Forskjellige dekk fremme og bak 19" BMW V- design på sommer 255 framme og 285 bak 17" BMW felger med piggdekk RDC Hill Decent Controll (HDC) DTC El.Bagasjeroms åpner Velour matter Gummimatter Bagasjeromsmatte Klimaautomatik Røykerpakke Servotronic Isofix barnestol fester Koppholdere fremme og bak Midt armlene fremme og bak Reservehjul Shadowline Hvit høytsittende bremselys Leveringsskyddpaket Delt nedfellbart baksete 2 stk. 12 v uttak i bagasjerom+ Ekstra i midkonsoll baksete og under hanskerom fremme. Har ikke hentet bilen enda, så bedre bilder skal tas. Skal monteres Titanium grill etterhvert. Den skal inn til full shine neste uke. Henter den når jeg kommer hjem fra jobb ca. den 17 des. Blir artig å prøve denne bilen, har aldri kjørt X serien før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Gratulerer, fin julegave det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Grattis! Flott X5, så selv på denne når den lå på finn. Godt kjøp det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Grattis! Flott X5, så selv på denne når den lå på finn. Godt kjøp det tror jeg Det stemmer Bjørn, fant den på finn. Var litt heldig da den var solgt, så fikk kjøper problem med EK. Så var jeg neste Så magefølelsen mht. pris er bra Gleder meg til å hente den, kjørekomforten skal vissnok være bra sier dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Denne som sto i Tønsberg eller? Gratulerer, X5 er deilige biler! Har selv kjørt endel X5 3.0d og det er komfort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Denne som sto i Tønsberg eller? Gratulerer, X5 er deilige biler! Har selv kjørt endel X5 3.0d og det er komfort!! Det stemmer tønsberg/Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Gratulerer så mye med ny bil, igjen Chris A. X5 er noen fantastiske biler med masse komfort. Godt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Gratulerer så mye med ny bil, igjen Chris A. X5 er noen fantastiske biler med masse komfort. Godt valg Jeg hadde forventet den "Igjen" Fra deg saltkjelen Kona og har lyst på en pause i bilbytte nå. Så vi får håpe det blir bra. Ja, jeg må bare si jeg er veldig spent på hvordan er å kjøre. MEn det blir sikkert meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Hehe, ja, du bør nok glede deg. Dersom jeg også skulle ha gjort et bilbytte nå hadde nok jeg også vurdert X5, rett og slett pga. fremkommeligheten. Merker jo allerde at når det er mye snø så brøyter jeg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Ja, du har mer bruk for 4x4 en meg du. Jeg har egentlig veldig lyst bare å prøve noe nytt, og så sitte høyt og oversiktelig. Et stort pluss er jo sikkerheten. Så klaget kona hele tiden på plassen, 2 barn og barnestol. så blev E91 for lite. Selv om man går litt tilbake i tid mht. design å det. Liker jeg meget godt E-53. Hadde ikke kjøpt eldre en 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Gratulerer med en flott bil. E53 er lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Har ikke så mye erfaring med de, prøvd en X5 3.0dA en gang. Men syns de er små i baksetet (rette/flate seter og lite beinplass), og bagasjen er heller ikke av de største. Du må gjerne gi en tilbakemelding på hvordan du opplever den størrelsesmessig. ErikS, hadde ikke du en Disco3 og en RR Sport? Og så har du bytta i en Toyota?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Har ikke så mye erfaring med de, prøvd en X5 3.0dA en gang. Men syns de er små i baksetet (rette/flate seter og lite beinplass), og bagasjen er heller ikke av de største. Du må gjerne gi en tilbakemelding på hvordan du opplever den størrelsesmessig.ErikS, hadde ikke du en Disco3 og en RR Sport? Og så har du bytta i en Toyota?? Ja, det skal jeg gjøre Gunnar. Går ut i fra at det er bedre plass i denne en i E91'en jeg hadde. Noe annet ville overasket meg noe voldsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Gratulerer med fin bil. Har tenkt mer å mer på x5 selv da jeg har hatt flere utgaver av 3 og 5 serie. Men hvordan er ryktet deres ang. rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Ser ut som en flott bil! X5 har jeg alltid hatt sansen for. Hvordan er bensinforbruket på disse? F.eks på 3.0D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå