Gå til innhold

Min bil--> 03 BMW X5 3,0 dA E-53

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, har selv en 03 model E53 på hånden, diesel ja, jeg sverget på at jeg skulle ha facelift modellen men, denne var veldig riktig.

Er det ting jeg bør se etter, pris, utstyr som er must osv?

Dette er fra forhandler.

Pm meg gjerne om du ikke vil gå ut med pris her.

På forhånd takk!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var en knallpen bil, Chris A. X5 er herlige, tøffe og robuste biler. Kunne godt tenkt meg en selv. Var det mye styr å montere chromeringene? Må se å få på plass slike i E39'en.. :)

Takk for det, Saltkjelen! Det var litt styr akkurat å få delt det, men det gikk greit. Syns det er finere med disse, spesielt når det er titanline ellers.

Link til montering av chromeringer, fulgte denne slavisk.Lykke til.

http://x5world.com/articles/x5/interior ... uster.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har selv en 03 model E53 på hånden, diesel ja, jeg sverget på at jeg skulle ha facelift modellen men, denne var veldig riktig.

Er det ting jeg bør se etter, pris, utstyr som er must osv?

Dette er fra forhandler.

Pm meg gjerne om du ikke vil gå ut med pris her.

På forhånd takk!

8)

Du har PM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdatering.

Carbon emblem foran og bak bestilt, syns dette pynter. Pluss dette X5 emblemet. ellers har jeg ikke tenkt å gjøre så mye. Skal etter montere Xenon i fjernlysene. Klart dobble potter bak, kunne jeg tenkt meg etterhvert :-)

I morgen Førde tur, sjekke den lyden. litt rart siste to dagene har jeg ikke merket noe :roll:

uk2fzyhuzyf8gc1n2z99.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil!

Vurderer X5 etterhvert jeg også, fine biler! Men tror nesten det blir i slappeste laget med 184hk, så ville nok kostet på meg en seriøs chipping til 220-235hk og 490nm-500nm, forbeholdt at gearkassen tåler det.

Chiptrimming.com eller chipsenter.no.

Hadde en 530d tidligere og etter chipping brukte den 2dl mindre og fikk 235hk og 500nm.

Helt råe motorer.

Skulle slengt ut noen bilder av snøkjøring!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil!

Vurderer X5 etterhvert jeg også, fine biler! Men tror nesten det blir i slappeste laget med 184hk, så ville nok kostet på meg en seriøs chipping til 220-235hk og 490nm-500nm, forbeholdt at gearkassen tåler det.

Chiptrimming.com eller chipsenter.no.

Hadde en 530d tidligere og etter chipping brukte den 2dl mindre og fikk 235hk og 500nm.

Helt råe motorer.

Skulle slengt ut noen bilder av snøkjøring!

Mvh

Mange takk!

Jeg er egentlig happy slik den er, men mye vil ha mer:-) Det står ikke så høyt på listen tuning da jeg føler det er nok drag. Har hatt 01 530 og 04 525 DA E60. Den er ikke noe være denne. Motorene og sekserlyden er meget likelig, har hatt rekke 4 motorer, tror ikke jeg kjøper det flere ganger.

Snø bilder har jeg tenkt mye på, men vi har ikke hatt så mye snø her oppe. Men det kommer! JEg venter på rett øyeblikk, må finne en fin plass og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev ikke snøbilder denne gang, se neste gang det snør. Men fikk tatt noen andre. noen greie og noen ikke så greie. fått pris på rep. av bulkene så dem skal tas til sommerdekkene skal på.

Ellers montert carbonmerker fremme og bak. Pluss nytt X5 merke, med sort detalj på.

nm7w9kpa6c1hzw4uuw1a.jpg

pwg6ravsv65pexpzyjhj.jpg

frw00oxl0i0emdtt5wm6.jpg

9qvp5jnsxqno02kqddmt.jpg

qiwmwmyj8lwecrrxgvd2.jpg

l68neb76u9cayg2voz7n.jpg

gorqbxlwzwbrkr19bdq0.jpg

o0p1wx3kaoc9cjod5bik.jpg

lms289qnskhk4uyuqix6.jpg

5w5futdlf3nfhbtpot82.jpg

gsn6yl8ho5lqz911wmpt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :) Får du tatt bulkene uten å lakkere eller blir det full pakke ?

Misunner deg sommerføret du har, her er det slaps / salt og drit så man må vaske bilen to ganger pr uke.

Full pakke, retting og lakkering! 2 på koffert lokket og 2 på bakskjerm vanskelig å rette da dem ligger i profil, å dær hvor stålet er hardere. Synes ikke så godt men godt nok. Når bilen ellers ser meget bra ut, ødelegger dette mye etter min mening. Dem er veldig flinke dem jeg bruker, har ikke blitt lakk forskjell tidligere. Pris. 7500,- er det så galt? Kjekt med bilvask, konemor kunne sikkert å tenkt seg å sprengt bilen noen ganger men men :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :) Får du tatt bulkene uten å lakkere eller blir det full pakke ?

Misunner deg sommerføret du har, her er det slaps / salt og drit så man må vaske bilen to ganger pr uke.

Full pakke, retting og lakkering! 2 på koffert lokket og 2 på bakskjerm vanskelig å rette da dem ligger i profil, å dær hvor stålet er hardere. Synes ikke så godt men godt nok. Når bilen ellers ser meget bra ut, ødelegger dette mye etter min mening. Dem er veldig flinke dem jeg bruker, har ikke blitt lakk forskjell tidligere. Pris. 7500,- er det så galt? Kjekt med bilvask, konemor kunne sikkert å tenkt seg å sprengt bilen noen ganger men men :roll:

------------------

Helt enig at du tar dette, min er 100 % fri for alt slik. Jeg har lakkert to av mine BMW`er etter kun små skader. Utrolig irriterende. Min lakkerer er også superflink og lakkerer uten lakkforskjell. Tror han `drar` med seg lakken over på tilstøtende dør eller skjerm. Kan jo faktisk bli enda verre irritasjonsmoment med lakkforskjell. Min kone skjønner heller ikke hvorfor bilen må vaskes så ofte :)

Si fra om du gjør noe med chip etc, jeg har ikke tatt sjansen på dette og synes forsøvidt bilen går bra som han gjør. Er jo uansett ikke noe racerbiler dette.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...