316 Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Kan skrive under på at en Primera SRI ligger godt på veien, da en kamerat av meg hadde det før. Men tviler forøvrig ganske sterkt på at den henger med en 320... Kappkjørte over et par mil SRI'en en gang, da kjørte jeg en Fiat Marea. Slet selvsagt som et helvete i svingene, men han klarte ikke å dra fra meg. 1,6 16 v i Fiaten så..
Mr.Dan Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Jaja, mange Km har du på baken? Å diskutere bilens egenskaper opp og ned i mente med en på 18 år er som å lære en gammel hund å drite... det går bare ikke. Kanskje du har prøvekjørt en bil her og der, men ikke nok til å uttale deg. Det sies faktiskt at selv om du får lappen ved 18 år, så kan du faktisk ikke kjøre bil før du er 23... For det krever mye trening og erfaring. Tja. Det begynner å bli en del.. Å jeg tror ikke du burde ta å dømme alle under en og samme kam, når det gjelder å diskutere bilens egenskaper! Så trenger ikke være så høy på pæra med å si slike ting. At jeg ikke har peiling på bilens kjøreegenskaper eller noe. For det vet du OVERHODET ingen ting om!!! Men vi får se da vettu. Kanskje det blir en E39 på meg! Se om jeg finner ett brukbart eksemplar. Så kan jeg fort komme med noen sammenligninger.
Ron Jeremy Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Tja. Det begynner å bli en del.. Å jeg tror ikke du burde ta å dømme alle under en og samme kam, når det gjelder å diskutere bilens egenskaper! Så trenger ikke være så høy på pæra med å si slike ting. At jeg ikke har peiling på bilens kjøreegenskaper eller noe. For det vet du OVERHODET ingen ting om!!! Men vi får se da vettu. Kanskje det blir en E39 på meg! Se om jeg finner ett brukbart eksemplar. Så kan jeg fort komme med noen sammenligninger. :wink Når du snakker som en drittunge, da bør du tåle å bli sammenliknet med en lille venn... For ordens skyld, jeg har ikke noe imot unge fremadstormende mennesker, men du må ikke komme til et nytt forum å dizze biler som du vurderer å bytte ut din svært så kompetente Primera med. Eller skryte av at du har mye erfaring!!! Vær litt mer ydmyk! For min del håper jeg du ikke går til innkjøp av en BMW, jeg mener, Primera er en såvidt fantastisk bil at en BMW umulig kan overgå denne, så jeg syns du skal holde deg til den dødsråe Primera'en din jeg, talker svinger som ingen annen og har masse guffe t.o.m når man passer et 3 sifret antall km/t. Jeg mener, du har jo plenty av erfaring i å bedømme dette utifra dine egne ord...
Mr.Dan Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Tja. Det begynner å bli en del.. Å jeg tror ikke du burde ta å dømme alle under en og samme kam, når det gjelder å diskutere bilens egenskaper! Så trenger ikke være så høy på pæra med å si slike ting. At jeg ikke har peiling på bilens kjøreegenskaper eller noe. For det vet du OVERHODET ingen ting om!!! Men vi får se da vettu. Kanskje det blir en E39 på meg! Se om jeg finner ett brukbart eksemplar. Så kan jeg fort komme med noen sammenligninger. :wink Når du snakker som en drittunge, da bør du tåle å bli sammenliknet med en lille venn... For ordens skyld, jeg har ikke noe imot unge fremadstormende mennesker, men du må ikke komme til et nytt forum å dizze biler som du vurderer å bytte ut din svært så kompetente Primera med. Eller skryte av at du har mye erfaring!!! Vær litt mer ydmyk! For min del håper jeg du ikke går til innkjøp av en BMW, jeg mener, Primera er en såvidt fantastisk bil at en BMW umulig kan overgå denne, så jeg syns du skal holde deg til den dødsråe Primera'en din jeg, talker svinger som ingen annen og har masse guffe t.o.m når man passer et 3 sifret antall km/t. Jeg mener, du har jo plenty av erfaring i å bedømme dette utifra dine egne ord... Så jeg snakker som en drittunge? På hvilket grunnlag kan du si at jeg snakker som en drittunge da, lille venn? Når det jeg har skrevet er innenfor reglene her på forumet. Å det er ikke støtende eller noe. Da stiller jeg motspørsmål til deg jeg da!? Har jeg skrytt av at jeg har mye erfaring? Niks, jeg har bare sagt at folk ikke vet noe om hvor mye jeg kan om bil. Men det klarer dere ikke å forstå at en 18åring har Å når du sier: "Og har masse guffe t.o.m når man passer et 3 sifret antall km/t." Tenk deg om litt: Skal du kjøre forbi eller noe, så girer du ned å gir gass. Da øker hastigheten til litt over 100km/t vettu.. Har da heller ikke dizzet BMW jeg. Så nå får du gi deg Dere må tåle å høre at en med bmw blir frakjørt fra en Primera! (323) Men har ikke noe vondt å si om bmw igrunn. Så at jeg har dizzet bmw er vel litt drøy å si..! Når jeg vurderer kanskje å kjøpe! Men da synes jeg vi kan sette en strek her. Så det ikke blir noen sure miner som det begynner å bli blandt noen her
Gjest Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 får du en som ikke fulgt opp kommer du aldri til og kjøpe BMW igjen, dette kan være lunefulle biler Jeg har en jeg vurderer og selge om prisen er riktig. Kan dokumentere påkost for 100 lapper 1998 520I manuell bruker ca litern på bykjøring 171000km, var gått 69000 da jeg kjøpte den hos BMW i Skien etter en gammel gubbe, denne er fulgt opp til fingerspissene, ny Clutch, Bremser, skiver klosser band og mekanismer, nytt rele til varmapparat, Ny sentralås motor i kofferlokk, ny døråpner og wire i førerdør vannpumpe, fjærer og dempere er nytt. Aspen silver, soltak, klima, avtagbart h-feste, osv Bilen har justerbart senkesett, M flipp bak, M5 front, M5 ratt, M girkule, M matter, M innstigningslister. bakrutesenker, originale Hella frontlykter i 01 facelift, Hvite blinkere hele veien, ny original CD spiller med display betalte 12000 for hos bmw, alarm, 19 toms Haman felger på sommer med pirelli p-zero, 15 toms rondel 58 vinter med good year UG 500 pigg, skal du kikke på E39 burde du se på denne, GANSKE FIN voksenkjørt og eid av ressurs-sterke som har tatt serviser i det øyeblikket den skal, uavhennig av hvor man er eller når lønning kommer Er du interesert i en seriøs bil som er helt i orden kan du ta kontakt, kan maile deg bilder, men legger ikke ut her, men er du sånn som sier at du vet om og sammenligner biler til 70 80 lapper med billige kopilykter og skrekelige felgpakker til 9999 og billige apex fjærer osv osv og ikke skjønner hva det koster og få en bil sånn så trenger du ikke ta kontakt, bare sommerhjula koster 38000 veiledene pris, skal ha 129000 for den, vet det hørtes horibelt ut. Men må ses før man sier for mye teite ting Hilsen: Kai, ta gjerne kontakt på 90622326 om du er intresert
CrZyWiz Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Tja. Det begynner å bli en del.. Å jeg tror ikke du burde ta å dømme alle under en og samme kam, når det gjelder å diskutere bilens egenskaper! Så trenger ikke være så høy på pæra med å si slike ting. At jeg ikke har peiling på bilens kjøreegenskaper eller noe. For det vet du OVERHODET ingen ting om!!! Men vi får se da vettu. Kanskje det blir en E39 på meg! Se om jeg finner ett brukbart eksemplar. Så kan jeg fort komme med noen sammenligninger. :wink Når du snakker som en drittunge, da bør du tåle å bli sammenliknet med en lille venn... For ordens skyld, jeg har ikke noe imot unge fremadstormende mennesker, men du må ikke komme til et nytt forum å dizze biler som du vurderer å bytte ut din svært så kompetente Primera med. Eller skryte av at du har mye erfaring!!! Vær litt mer ydmyk! For min del håper jeg du ikke går til innkjøp av en BMW, jeg mener, Primera er en såvidt fantastisk bil at en BMW umulig kan overgå denne, så jeg syns du skal holde deg til den dødsråe Primera'en din jeg, talker svinger som ingen annen og har masse guffe t.o.m når man passer et 3 sifret antall km/t. Jeg mener, du har jo plenty av erfaring i å bedømme dette utifra dine egne ord... Enig! Bare å holde seg til Datsun sin. Jeg vil ikke bli sammenlignet med slike personer. En frisk 3serie med "sportsunderstell" kjører i ringer rundt en rotten primera visst eieren faktisk kan kjøre bilen riktig.
Mr.Dan Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 får du en som ikke fulgt opp kommer du aldri til og kjøpe BMW igjen, dette kan være lunefulle bilerJeg har en jeg vurderer og selge om prisen er riktig. Kan dokumentere påkost for 100 lapper 1998 520I manuell bruker ca litern på bykjøring 171000km, var gått 69000 da jeg kjøpte den hos BMW i Skien etter en gammel gubbe, denne er fulgt opp til fingerspissene, ny Clutch, Bremser, skiver klosser band og mekanismer, nytt rele til varmapparat, Ny sentralås motor i kofferlokk, ny døråpner og wire i førerdør vannpumpe, fjærer og dempere er nytt. Aspen silver, soltak, klima, avtagbart h-feste, osv Bilen har justerbart senkesett, M flipp bak, M5 front, M5 ratt, M girkule, M matter, M innstigningslister. bakrutesenker, originale Hella frontlykter i 01 facelift, Hvite blinkere hele veien, ny original CD spiller med display betalte 12000 for hos bmw, alarm, 19 toms Haman felger på sommer med pirelli p-zero, 15 toms rondel 58 vinter med good year UG 500 pigg, skal du kikke på E39 burde du se på denne, GANSKE FIN voksenkjørt og eid av ressurs-sterke som har tatt serviser i det øyeblikket den skal, uavhennig av hvor man er eller når lønning kommer Er du interesert i en seriøs bil som er helt i orden kan du ta kontakt, kan maile deg bilder, men legger ikke ut her, men er du sånn som sier at du vet om og sammenligner biler til 70 80 lapper med billige kopilykter og skrekelige felgpakker til 9999 og billige apex fjærer osv osv og ikke skjønner hva det koster og få en bil sånn så trenger du ikke ta kontakt, bare sommerhjula koster 38000 veiledene pris, skal ha 129000 for den, vet det hørtes horibelt ut. Men må ses før man sier for mye teite ting Hilsen: Kai, ta gjerne kontakt på 90622326 om du er intresert Høres jo ut som en kjempe pen E39 dette her da. Ikke var den så veldig tørst ved bykjøring heller. Men ettersom jeg er av den typen som liker å cruise så så er ikke litern mye. Nytter ikke ha på billiglykter, billig (Kopi felger) Eller dårlige senkefjærer/dempere. Her må det til med kvalitet. Dette er jeg meget påpasselig på selv. Er den godkjennt med justerbart senkesett? Jeg kan sende deg en meld. Må selge bilen min først, og har tenkt veldig mye på en E39. Pene biler Takk for ett seriøst og ordentlig innlegg:)
ToreG Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 kjører en 520i e39 selv. Veldig fornøyd. jeg har en 98-modell og null rust. jeg har vert nedi bensinforbruk på 0,71 på langkjøring, men på mange korte turer har jeg på det verste hatt ett snitt på 1,61. men det er et ekstremtilfelle da. Jeg anbefaler hvertfall e39 på det sterkeste. Ingenting tull med bilen til nå. lykke til med kjøp hvertfall
Gjest Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 jaja det er godkjent, har ikke fått fomla meg til å få satt det i vognkort, men skal gjøre det forløpans uansett, dette senkesettet blei montert i juni, skal på EU i mai, men pleier og vise bilen i januar bilen er meget god og kjøre, sitter noe inni h....... på vegen ja send en melding en dag du
Ron Jeremy Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Så jeg snakker som en drittunge? På hvilket grunnlag kan du si at jeg snakker som en drittunge da, lille venn? Når det jeg har skrevet er innenfor reglene her på forumet. Å det er ikke støtende eller noe. Da stiller jeg motspørsmål til deg jeg da!? Siden du stiller motspørsmål, kan jeg vel ikke sette en strek her. Så det ikke blir noen sure miner som det begynner å bli blandt noen her La meg ta noen av dine kreative tilbakemld - for å vise hvor lite du faktisk vet om det du faktisk vurderer å kjøpe og ikke minst uttale deg om! Hm. Vet ikke helt hva du snakker om tror jeg.. Har kjørt BMW 320D 2004 modell full M-sport. Som var senket 30mm til! Å M-sport er lavt i utgangspunktet. Å min Primera knuste den i svinger å slik. Greit nok bmw er komfor, rett frem og slik. Ingen ting kan sammenlignes med en Nissan Primera. RÅ bil som ligger på GODT på veien. Stivt som f. Her viser du med all mulig tydelighet hvor lite du kan om bil! Stort mer ignorant og kunnskapsløs er det vel vanskelig å bli? En BMW med M sport er stivere og ligger B-E-T-Y-D-E-L-I-G bedre på veien og i særdeleshet i svinger enn en Datsun, og for den saks skyld, enhver Primera, om det er SRi eller ei! Skal du ha komfort, kjøp deg en Benz, BMW er sportslig satt opp, og når vi snakker om M sport er dette biler med mindre komfort enn tilsvarende biler. Disse bilene er (orginalt) for ordens skyld 15 mm lavere enn vanlige BMW'er. Nissan Primera har ett understell som ikke ligner noe andres. Stivt å presis. Kommentar er vel overflødig... Sitter å ler meg skakk her jeg sitter. Fliser jo en 320 E36 med Nissan Primera 1,6l såå. Nå vet ikke jeg hvordan kjøring du driver med. Men hadde du bare bare int i Nissan så hadde du forstått hvor holdbare, å gode biler det er. Det er ikke hvor mye hk du har, eller hva slags merke du har, det kommer veldig mye ann på sjåføren, men med din erfaring visste du vel det? Men samme sjåfør i disse bilene, hadde BMW'en kjørt ringer rundt Datsun'en! Å at du påstår at jeg ikke har kjørt BMW? Takk for den a. Du har da vel ikke den minste anelse om hva jeg har kjørt å ikke kjørt av biler.. Har en Nissan Primera 2.0l SRI. Å at du sier det er slutt etter 100km/t. ?? haha. Her igjen, du kommer hele tiden med hentydninger om hvor mye erfaring du har, her også later det til at Primeraen din er råsprek over de hundre... Tja. Det begynner å bli en del.. Å jeg tror ikke du burde ta å dømme alle under en og samme kam, når det gjelder å diskutere bilens egenskaper! Så trenger ikke være så høy på pæra med å si slike ting. At jeg ikke har peiling på bilens kjøreegenskaper eller noe. For det vet du OVERHODET ingen ting om!!! Her igjen hentyder du at du har betydelig kunnskap og erfaring om bil og kjøreferdigheter. jeg har bare sagt at folk ikke vet noe om hvor mye jeg kan om bil. Men det klarer dere ikke å forstå at en 18åring har I det du skriver i innleggende dine, så har du vist oss her inne at du har grunnleggende mangel på takt og tone, og ikke minst tekniske ferdigheter, du er bare en av de breiale drittungene som tror de kan bil, og som bløffer på seg både det ene og det andre. Hvis du heller hadde lyttet og viste litt ydmykhet så hadde du nok fått langt mer hjelp, og mindre dritt en du har fått her inne. Lykke til videre med Primera'en din!
wabby Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ang Primera og sitt fantastiske understell: http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/article633106.ece
knut_olestad Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ang Primera og sitt fantastiske understell: http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/article633106.ece Nå kan man jo ikke skylde på bilen når sjåføren svinger feil vei Primera har et fantastisk oppheng, og er i grunn veldig morsom å kjøre når de har litt motor, men de blir likevel kjedelige fordi de, vel, er gubbebiler.. Bruttern jobber hos Nissanforhandler og er inne på sin andre Primera..
wabby Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ang Primera og sitt fantastiske understell: http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/article633106.ece Nå kan man jo ikke skylde på bilen når sjåføren svinger feil vei Primera har et fantastisk oppheng, og er i grunn veldig morsom å kjøre når de har litt motor, men de blir likevel kjedelige fordi de, vel, er gubbebiler.. Bruttern jobber hos Nissanforhandler og er inne på sin andre Primera.. Sant det, men den linken er like relevant som all annen svada som er i lufta i denne tråden Nissan har noen artige biler, men primera vet jeg ikke. Har lekt meg en del med en Sunny GTI TwinCam som vi turbokonverterte med en turbo hentet fra en Nissan Cherry GTT. Det var ganske artig. Sperra på 8.000 rpm. Men disse bilene er like sikre som hermetiske bokser på veien, så det er litt risky.
knut_olestad Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Må innrømme at jeg er svak for gamle Datsun, har hatt endel av de, mye nostalgi, men ikke så mye kjøremaskiner Men det vil nok engang stå en gammel datsun i garasjen igjen, bak bimmern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå