Gå til innhold

Her ser vi BMW GT, altså halvkombi

Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sliter litt med å forstå hva slags behov den saken her skal dekke..

Tja, behovet til Primera combicoupene som vil rykke opp i premiumklassen? :)

Jeg kan heller ikke se poenget. Hva er galt med 5-serie sedan eller touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får og være ærlig. Det er sikkert mange som vil ta livet av meg når jeg sier dette: Bmw klarer ikke og designe biler lenger. denne GTn ser jo ikke ut. og nå som seksern begynner og gå ut også, som da er BMWs varemerke er det jo ikke no igjen. Man må holde liv i de gamle BMWene så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er bare og ta vare på sin gammle BMW . 6 syl og så kan du skru på den selv uten pc og 1500 kr/t . Men kundene og tiden vi er i nå krever mindre forbruk og alt utstyr , da må gammle motorer vike for mere avangserte små motorer. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller ikke poenget med denne modellen, like lite som jeg ser poenget med X6.

Jeg ønsker meg heller en BMW i klassen der MB R-klasse er i dag. Vet at en del er uenig med meg, og mener at dette er en "kjedelig" klasse, men det er sannsynligvis de samme folka som skrek da BMW lanserte de første touringene også. De måtte krype til korset, og akkurat det er ikke det dummeste de har gjort når man ser på det i dag. BMW har ikke noe alternativ i dag til de som trenger stor plass, 7 seter, og synes store 4-hjulstrekkere er bortkastet og unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...