Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Endel spennende bilder og info om motorer også, i tilegg til bilder av hvordan BMW vil løse kombinasjonen av sporty kombi, bakluken blir svært nær løsningen som Skonda har pr idag. Ser slett ikke ille ut. http://www.automotorsport.se/news/16466 ... ombisedan-är-klar-nästa-år/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Minner om en lavere og lengre (!?!?) versjon av X6. Er det virkelig nødvendig med enda en modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Denne var fin! Synd det er Photoshop. Vi må vel vente litt lenger før vi får se sikkert hvordan den blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Denne så jo fin ut Blir morsomt å se hvordan den eventuelt blir i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Får håpe de fikser opp den håpløse løsningen på vinduet i bakdøra. VELDIG kjapp photoshop: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Nå er ikke jeg fan av slike kombikupeløsninger, så dette er ikke min kopp te. Får en følelse av at modellen vil falle mellom flere stoler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg sliter litt med å forstå hva slags behov den saken her skal dekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ser ikke ut som de er sikre på hvordan den løsningen blir, for den er forskjellig på alle bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg sliter litt med å forstå hva slags behov den saken her skal dekke.. Tja, behovet til Primera combicoupene som vil rykke opp i premiumklassen? Jeg kan heller ikke se poenget. Hva er galt med 5-serie sedan eller touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Vel, det er vel for de som ønsker en sedan look, men samtidig det praktiske fra en touring. Vet ikke om jeg faller i den kategorien men... Tror det er slikt det er tenkt. Ingen synspunkter på motoriseringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ser ut som vi må gi slipp på rekkesekserne fremover... Får håpe de klarer å lydtune firerne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 får og være ærlig. Det er sikkert mange som vil ta livet av meg når jeg sier dette: Bmw klarer ikke og designe biler lenger. denne GTn ser jo ikke ut. og nå som seksern begynner og gå ut også, som da er BMWs varemerke er det jo ikke no igjen. Man må holde liv i de gamle BMWene så lenge som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja er bare og ta vare på sin gammle BMW . 6 syl og så kan du skru på den selv uten pc og 1500 kr/t . Men kundene og tiden vi er i nå krever mindre forbruk og alt utstyr , da må gammle motorer vike for mere avangserte små motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ser ikke helt poenget med bilen. Blir som X6. Sprek og sportslig å kjøre, men ser ikke ut og er mindre praktisk enn sammme bil som stv (E61) Synd de dropper CS og M1 til fordel for det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ser heller ikke poenget med denne modellen, like lite som jeg ser poenget med X6. Jeg ønsker meg heller en BMW i klassen der MB R-klasse er i dag. Vet at en del er uenig med meg, og mener at dette er en "kjedelig" klasse, men det er sannsynligvis de samme folka som skrek da BMW lanserte de første touringene også. De måtte krype til korset, og akkurat det er ikke det dummeste de har gjort når man ser på det i dag. BMW har ikke noe alternativ i dag til de som trenger stor plass, 7 seter, og synes store 4-hjulstrekkere er bortkastet og unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå