Vegard Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Åkei den der var jo egentlig ganske stygg da. Fronten så ikke så ille ut, og det er vel den samme som på kommende 5-serie så takk gud for det. Men ellers så den bare rar ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Åkei den der var jo egentlig ganske stygg da.Fronten så ikke så ille ut, og det er vel den samme som på kommende 5-serie så takk gud for det. Men ellers så den bare rar ut? Nei, fronten her er langt unna lik den som vil komme på F10 og F11. Grillen vil faktisk bli mindre, lykter vil bli annerledes og støtfanger i et helt annet design.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Ah, fint da Det gjenstår vel å se om det blir bedre av den grunn, men liker at modellene har totale designforskjeller. Var redd denne ble nokså lik nye 5-serien siden den heter 5-serie GT. (Er i allefall det den foreløpig er døpt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Har nesten alltid vært skeptisk til nye biler når de kommer, Tror det er 3 biler jeg har likt med en gang de kom, å det var den siste Versjonen av Audi 100 som også var første A6, BMW E34 var den første 5 er som på en måte ikke var en bastard og den siste C klasse, ellers er jeg alltid skeptisk men liker de etter hvert. Så det går vel på vane og tilvending. Men synes uansett BMW alltid oser kvalitet og kjøreglede uansett modell Men liker bedre denne en hva jeg synes første gang jeg så X6 http://www.klikk.no/motor/bil/article428884.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Var redd denne ble nokså lik nye 5-serien siden den heter 5-serie GT. (Er i allefall det den foreløpig er døpt?) Står GT på bakluka så er nok rimelig spikra. Missbruk av ordet GT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 En umaskert GT sett i gatene... hm, syns denne modellen virker litt spennende. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=269455 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Skjønner fortsatt ikke hva denne gjør bedre enn en E61. Færre seter og mindre plass... Akkurat som X6 vs X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå