Gå til innhold

Beste/ fineste ettermarkeds angle eys til e39??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er varenr og pris på komplett sett hos koed

--------------------------------------------------------------------------------

Slet Antall Varenummer Varetekst Pris I alt

www7960 Forlygter FL 2000 E39 u/Xenon NOK 3.086,00 NOK 3.086,00

Tast din kode (Husk å trykke oppdater !)

Lagre denne handlekurven. Netto NOK 3.086,00

Fraktkostnader (5,61 kg) NOK 155,00

Moms (25%) NOK 810,25

Totalt NOK 4.051,25

Tilbake

Oppdater

Neste

Skrevet

Hella er finest :) men de er dyre

Ivertfall ikkje kjøp sånne uorginale lykter med diode ringer! det ser stygt ut. har det sjøl men har bestilt meg nye ringer.

Visst du ikkje vil kjøpe nye lykter så kan du kjøpe sånne ccfl ringer og montere i org lyktene :) dei er fine :) fås i forskjellige farger :)

Har masse sånnt på ebay.no (ja .no der får du opp ting som sendes til norge)

Skrevet

Gå for Hella du Alt det andre er jalla, noen av de er så dårlige at glassene falmer etter en stund, i tilegg så er det gjerne 4 små pærer i ringene som ikke lyser noe særlig i tilegg er det stygt.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Depo lykter fra Tyskeland... Hadde hørt mye positivt om dem i forkant.. har ikke satt de på enda da men.. pakningene rundt ser jo veldig solide ut også... Hmm...

Skrevet
Jeg har kjøpt meg Depo lykter fra Tyskeland... Hadde hørt mye positivt om dem i forkant.. har ikke satt de på enda da men.. pakningene rundt ser jo veldig solide ut også... Hmm...

Har ikke hatt noe erfaring med depo frontlykter, men kun dårlige erfaringer med tåkelys hvertfall.

Masse dugg og misfarging etter kort tid.

Skrevet

har hatt sånne på min e39 og det er bare søppel.dårlig lys/4 synelige pærer i kvar ring/desuten gikk nivåreguleringen etter en kort stund.

har hella nå og hurra for det :wink:

Skrevet

Monerte Depo lykter på en e36. knakk og brak alle fester som var. etter 3 set. ble det monert noe som het sonar, så faktisk ikke vers ut. ringende ser nest ut som orginale. IKKE KJØP DEPO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...