Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er en ting som slår meg når jeg ser igjennom parkeringsvanene til de forskjellige folkene her, og det er at det er neimen ikke rart at det er flere som misliker BMW-eiere... Det er noen som har ganske sære parkeringsvaner, spesielt den 2-plassers parkeringen :-k

Dessverre er det liten tvil om at ryktet BMW-eiere har er fortjent.

Skrevet

Det er derfor man alltid skal ha en konebil... :D Man ser det lett på felgene. Men jeg har alltid latt vær å si noe, for er kjipt om man skal krangle for et sett felger. hehe.

Men men, er ikke noe issue nå med xD

Sant det, er ikke vits i å krangle om noe oppskrapa aluminium ;) men er surt når det blir ødelagt alikevell :(

Vist en nevner noe så er somregel svaret: vet ikke jeg vel :P

Hva slags damer er det dere er sammen med??

Min samboer er i utgangspunktet uansett forsiktig, men hun vet også hvor forsiktig jeg selv er og prøver å følge det opp!

Hun har hatt et par små uhell, men har da vært veldig lei for det uten at jeg har blitt sur eller noe 8)

Skrevet

Her på Åndalsnes er det i løpet av historien skrevet ut max 2 parkbøter, noe som gjør at parkeringskulturen her er spinnvill!

Folk parkerer på fortau, gangfelt, i kjørebana, på tvers foran andres biler, og somme prøver parkere inn i butikkene.

Det sier seg selv at når folket herfra drar andre plasser så får de parkbøter i bøtter og spann ;)

Skrevet
Her på Åndalsnes er det i løpet av historien skrevet ut max 2 parkbøter, noe som gjør at parkeringskulturen her er spinnvill!

Folk parkerer på fortau, gangfelt, i kjørebana, på tvers foran andres biler, og somme prøver parkere inn i butikkene.

Det sier seg selv at når folket herfra drar andre plasser så får de parkbøter i bøtter og spann ;)

Hahaha :lol:

Skrevet

Idag skjedde det sure:( Skulle parkere ibyen og var det en liten ledig plass som jeg så var får trang, men min far insisterte på at han kunne guide meg inn fra utsiden. Javel tenkte jeg får prøve det da så han gikk ut og sa du kan kjøre litt mer til venstre og javel gjør som han sier og da plutselig kjenner jeg bare skrape lyder og jo selvfølgelig var det felgen bak:( Kjennte jeg holdt på og brenne opp der i vinterkulda. De er jo bare 6mnd gammle eller noe sånn:( Så mitt råd aldri høre på foreldre i traffiken;)

Skrevet

Hadde bare 7min eller noe og rekke banken på :S Men han snakka noe om at man legge de inn på et verksted der de reparer skader på felger. Finnes det i det hele tatt?

Skrevet
Hadde bare 7min eller noe og rekke banken på :S Men han snakka noe om at man legge de inn på et verksted der de reparer skader på felger. Finnes det i det hele tatt?

Felgskader kan som regel fikses :D

Prisen kommer an på skaden, type felg/materiale osv!

Har sett mange gode resultater, men dessverre også noen dårlige, i noen tilfeller kan det faktisk være like greit/billig å kjøpe 1stk ny felg :wink:

Skrevet
Det er en ting som slår meg når jeg ser igjennom parkeringsvanene til de forskjellige folkene her, og det er at det er neimen ikke rart at det er flere som misliker BMW-eiere... Det er noen som har ganske sære parkeringsvaner, spesielt den 2-plassers parkeringen :-k

Dessverre er det liten tvil om at ryktet BMW-eiere har er fortjent.

bare synd at alle med BMW får dårlig rykte pga noen i bmw er idioter. men og parkere på flere plasser trenger ikke å være det smarteste det heller. en stor fet ripe etter en nøkkel bortover hele sia på bilen er ikke så billig. så en bil med en fet ripe bortover siden og en lapp på vinduet. "parker ordentlig så slipper du parkerings riper." det var ikke på en bmw. men var en som opptok flere plasser.

Skrevet

i dag var det idiotisk parkering på jobben også. en av de med litt høyere grad i bedriften kom litt sent og føler seg litt for god for og måtte gå langt til inngangen på jobb. så han satte bilen så nerme inngangen han klarte.

2t02fn9i0ne0o8j0hy6n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...