Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres egentlig helt latterlig ut, spør du meg... Hadde jeg hatt nok penger til å kjøpe en ny X5 så hadde jeg faktisk sagt nei takk til den Ford Kaen!

Skrevet
  316 skrev:
Høres egentlig helt latterlig ut, spør du meg... Hadde jeg hatt nok penger til å kjøpe en ny X5 så hadde jeg faktisk sagt nei takk til den Ford Kaen!

+1

Skrevet
  316 skrev:

+2 ... og jeg hadde høyt og tydelig sagt nei takk til X5´en også... :wink:

Skrevet
  Ellingsen B. skrev:
jeg hadde klart sagt ja til ford´n.. Hvorfor si nei til en bil med verdi av 170´ :)

For da må du også finne noen som er dum nok til å kjøpe noe slikt :lol:

Skrevet

Synes det virker som et bra tilbud. Den nye Ka'en er utrolig mye mindre stygg enn den gamle, og dessuten må det jo være greit å kunne la X5'en stå hjemme når du bare skal ned til byen en tur. Tenk deg å prøve å få parkert en X5 på Thorshov eller Frogner en ettermiddag, vil tro det går enkelere med Ka'en.

Skrevet
  sveinis skrev:
Synes det virker som et bra tilbud. Den nye Ka'en er utrolig mye mindre stygg enn den gamle, og dessuten må det jo være greit å kunne la X5'en stå hjemme når du bare skal ned til byen en tur. Tenk deg å prøve å få parkert en X5 på Thorshov eller Frogner en ettermiddag, vil tro det går enkelere med Ka'en.

Man kjøper vel ikke en X5 for å kjøre en KA, gjør man vel? ;)

Hadde takket ja, og hatt den som bil for ungene.

Hvis jeg hadde hatt råd til en ny X5 ville jeg sikkert hatt barn i 18års alderen også ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...