Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ingen fare gutter.. Bilen kommer ikke til å hete X5 eller X6 M. Eller for den saks skyld M X5 eller X6.. Jeg er rimelig sikker på at den kommende betegnelsen blir X5 xDriveM og X6 xDriveM.. Det er sikkert noe av grunnen for at BMW har gått over til xDrive betegnelse på alle firhjulstrekk modellene.. X5 xDrive30d, X5 xDrive30i, X5 xDrive35d, X5 xDrive48i og X5 xDriveM... (dersom de velger å bruke M-betegnelsen selvfølgelig) 8)

Skrevet
Tøft, men en ting jeg lurer litt på.

Når kommer neste M5, hvilken motor skal de ha, har hørt V8 med twin turbo og V10 med Twin turbo?

Er det noen som vet? :)

Dette er ikke avklart enda, det er enda noen år igjen til lansering av neste generasjon M5...

De har noen ulike motorer til testing hos utviklingsavdelingen, og det blir nok ikke noen avklaring på motorvalget før 2 år før lansering.

Skrevet

jeg regner med at de har hatt ett mål på 3-6 biler eller så. Har solgt en tasman grønn x6 35d opp til Bergen. 20 tommers vinterhjul og vi driver nå å undersøker 22 kahn for han! MEGET bilintressert.

Han og kompisen er nede på gatebil ofte. Kjører ned og ser på samt at de ofte har med en volvo som de bygger på. Går visst meget bra, men de kjører den ikke selv. Rett og slett favoritt kundene mine! 110% bilnerde og 99% BMW. Sånn som meg!

Markede for en M x6 er nok begrenset i Norge, men det vil nok bli solgt noen. Det kommer til å bli en fantastisk RÅ bil for vanlig X6 er den aller råeste suv/sav som finnes... Med manuell kasse og en lotto gevinsten tikket inn så kunne det vært ett alternativ.

Skrevet
Tøft, men en ting jeg lurer litt på.

Når kommer neste M5, hvilken motor skal de ha, har hørt V8 med twin turbo og V10 med Twin turbo?

Er det noen som vet? :)

Dette er ikke avklart enda, det er enda noen år igjen til lansering av neste generasjon M5...

De har noen ulike motorer til testing hos utviklingsavdelingen, og det blir nok ikke noen avklaring på motorvalget før 2 år før lansering.

Okey, men får håpe på V10 TwinTurbo da! :D :D

Skrevet

X6 kjører sikkert bra, men hva hjelper det når den er like estetisk som en kuruke? Så i mine øyne blir m-utgaven av en slik bil like interessant som gårdagens brødskive med brunost :wink: BMW skulle heller ha brukt pengene på å utvikle bedre M3, M5 og M6.

Skrevet

Er samme bilen. 8-serie er nok bare noe media har funnet på. De kan jo ikke annet enn å tippe og synse så lenge BMW holder tilbake med infoen. Tror nok BMW sier mye rart for å slippe oppmerksomhet rundt kommende modeller...

Skrevet

X6 er jo veldig diskutert i bmw kretser og blandt de jeg har snakket med så er det ikke noen som liker den pr dags dato,selv så har jeg sittet ved siden av en her på jobb i flere mnd(også fått kjøre den en pitteliten tur) (den er solgt nå og ja vi har solgt flere) og jeg må bare si at jeg digger den bilen..liker designet godt ,men ja det er en luxus bil for de rike med hytte på fjellet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...