E.H.D Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 I dag så jeg for første gang en M5 ute på vegene. (Har tidligere bare sett utstilt). Det var en e61 M5 som var hvit. Går utifra at det ikke er så mange av disse i Norge siden denne vel bikker 2 mill, og i hvertfall ikke utenfor de største byene. Typisk at jeg ikke hadde kamerat med, så her er et ræva mobilbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Denne er bare helt syyyykt rå.. Eigeren av Nytt & Nyttig i Haugesund.. Vi bytta nettopp til vinterdekk på jobben på den... Nok så dyre orginale BMW-felger. Men det skulle bare mangle på en slik bil Vi ble ikke bare LITT missunnelig på den heldige mekanikeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Denne er bare helt syyyykt rå.. Eigeren av Nytt & Nyttig i Haugesund. Aha, trodde han hadde en svart Audi Q7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Bror hans har Q7en. Han som har M5en hadde en brun RS4 før men kom nok på bedre tanker. Jeg ble litt overrasket første gang jeg så den M5en i trafikken, sprekt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Ka denne "nytt og nyttig" butikken selge som gjør at heile familien kjøre rundt i luksusbiler? rå m5. trenge bare ein vask;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Den butikken viser seg iallafall nyttig for de som driver den... Tror den hvite E61 hadde vært enda råere med sort tak Sett noen skikkelig tøffe kombinasjoner med hvite biler og karbontak/folie (og sortlakkert/foliert). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 I dag så jeg for første gang en M5 ute på vegene. (Har tidligere bare sett utstilt).Det var en e61 M5 som var hvit. Går utifra at det ikke er så mange av disse i Norge siden denne vel bikker 2 mill, og i hvertfall ikke utenfor de største byene. Typisk at jeg ikke hadde kamerat med, så her er et ræva mobilbilde. Fin bil! men kunne nå godt ha holdt den ren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 når jeg ser sånne biler så tenker jeg hvorfor alle biler ruster glad min m535i ALDRI skal få se slik ut, og om så så skal det ikke bli lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Ka denne "nytt og nyttig" butikken selge som gjør at heile familien kjøre rundt i luksusbiler? rå m5. trenge bare ein vask;) Nytt og Nyttig? Er ikke det ett sånt postordre blad som blir sendt ut til hele norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Ka denne "nytt og nyttig" butikken selge som gjør at heile familien kjøre rundt i luksusbiler? rå m5. trenge bare ein vask;) Nytt og Nyttig? Er ikke det ett sånt postordre blad som blir sendt ut til hele norge? stemmer det.. han har tjent seg søkkrik på det.. vi fikk rs4`n han i innbytte på m5`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Hei Lars89. Hvor fikk du tak i det bilde av den hvite e28 alpinaen? Må få mer info om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 hvite biler er jo tøft. selv har jeg en 90mod alpinahvit 2 m5 og bror min har en 08mod alpinahvit 3 118d m-tech (2dørs med 18" vinterfelgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg er knallfornøyd med min hvitfarge. (Audihvit) Den er jo mye mer hvit enn hva BMW har..beige i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå