hylle Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Ser mer og mer Hvite biler ute på veiene. Har selv en hvit bil, dog ikke Bmw. Må innrømme at jeg ikke likte fargen hvit tidligere, Men nå for tiden synes jeg det er en veldig fin farge! Sleng ut bilder av fete Hvite biler, og svar på spørsmålet : Hvor lenge tror du at Hvit kommer til og være en Motefarge? Selv tror jeg at feks den nye m3´en kommer til og falle drastisk i pris i forhold til m3´er med andre farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Selv tror jeg at feks den nye m3´en kommer til og falle drastisk i pris i forhold til m3´er med andre farger. Det er ikkje meg i mot for å sei det sånn Kvit M3 er lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvit M3, eller E60 der digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 hvit er skamfint så lenge det er hvithvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 hvit er skamfint så lenge det er hvithvit Ja, ikke sånn vaniljehvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Eller firmabil-kvit...sånn gråkvit... Kan kanskje også ha noko med at M3 ser bedre ut enn VW Transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Eller firmabil-kvit...sånn gråkvit...Kan kanskje også ha noko med at M3 ser bedre ut enn VW Transporter Utvilsomt: Jeg så en hvit Volvo XC 90 parkert ved siden av en hvit Renault Kangoo nylig: Alle hvitfarger er langtfra like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Det er tre lakkfarger jeg aldri (eller aldri en gang til) skal ha på bilen... sort metallic, orange, og hvit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvit E92 er helt vannvittig deilig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Det er tre lakkfarger jeg aldri (eller aldri en gang til) skal ha på bilen... sort metallic, orange, og hvit... Og alle 3 er råe som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Og alle 3 er råe som faen Nope... sort metallic viser bare fettflekker... orange er grusomt med mindre det handler om en Porsche 997 GT3 RS... og hvit er ingen farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 e60 er nydelig i hvitt! Ikke så mange av de heller, hvertfall ikke her. Så en msport for noen dager siden. Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 For en del år siden sa jeg at hvit bil er fint, da var de fleste helt uenig med meg. Nå har det begynt å bli inn igjen etter ganske mange år hvor det har vært upopulært. Hvit bil blir mindre og mindre spesielt nå synes jeg. Det kommer for mange etterhvert, slik som på 80-tallet. Når hvit farge ikke var mote lenger, så ble det også veldig upopulært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvit bil blir mindre og mindre spesielt nå synes jeg. Det kommer for mange etterhvert, slik som på 80-tallet. Når hvit farge ikke var mote lenger, så ble det også veldig upopulært. Sant det... Hvis jeg skal tippe, så tror jeg brun metallic kommer til å bli den neste motefargen på bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 hvit BMW e36 er fint:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå