Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker lyden fra scorpion bedre enn eisenmann iallefall...:) Eisenmann syntes jeg blir mest for utseendes skyld, syntes ikke lyden er så veldig ulik lyden fra orginal anlegget, og det er ikke verdt 6000+kr i mine øyne Men det stemmer gjerne det folk sier om at det er et kompross mellom utseende og lyd, da scorpion gjerne kan lage litt mye lyd

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Scorpion ER helt greit..

Men jeg ble hvertfall sliten på langtur, og Vetu03 har ikke veldig ulik lyd på sittt anlegg, og det er slitsomt å ligge etter en slik bil også, samt at når vi kjører tur, og jeg har ruta nede, hører jeg bilen hans bak meg bedre enn min egen..

Selv ville jeg foretrukket ett som snerrer ved pådrag, og ett som brummer ved tomgang.. Føler jeg har fått bra lys, men er ikke nærheten av Scorpion.. Du vet ikke hvor glad du er for å slippe lyden, før du bytter eksosanlegg og du er på langtur..

Skrevet

Så scorpion lager enormt med lyd altså? Fant ingen e46 med scorpion på youtube..

Kjøpte supersprint på min forrige 320, men synes lyden var litt for dempet der. Men ønsker heller ikke å høre ut som en 200sx med japsepotte heller.

Skrevet

Fant ikke noe av scorpoin jeg heller.. har ikke hørt om det merket før engang, uten at det trenger å bety noe. Men jeg likte ikke navnet. Hørtes veldig fjortis ut, fikk meg til å assosiere med ford scorpio.

Skrevet
Fant ikke noe av scorpoin jeg heller.. har ikke hørt om det merket før engang, uten at det trenger å bety noe. Men jeg likte ikke navnet. Hørtes veldig fjortis ut, fikk meg til å assosiere med ford scorpio.

Det er Scorpion som i Skorpion på Norsk, ikke noe Ford Scorpio, fikk selv for noen uker siden min Scorpion bakpotte, virker skikkelig gjennomført tykke stusser og det står Scorpion på de.

Har desverre ikke hatt mulighet til å montere den ennda.

Skrevet

jeg har hatt det på flere biler og syns lyden er bedre enn eisenmann. Det er mer lyd, men Eisenmann er ganske dempet.Det er jo klart en smaksak :)

Nå bråker 91 325 mye orginalt fra før så den vil selvsagt ha ekstra mye lyd :)

Scorpion er ikke noe fjortiss opplegg :)Det er 100% rustfritt og veldig bra finish!

http://www.scorpion-exhausts.com

Fins en del på tube

Et bilde fra 323n jeg hadde STW stusser..:P

17084d1067417947-par-kule-closeup-bilder-scorpion-2.jpg

Skrevet
Skaffer også scorpion. En del rimeligere enn eisenmann, men dog noe mindre utvalg. Topp kvalitet på disse også og med min erfaring enda bedre lydbilde :)

Fant ikke priser på scorpion på siden deres. Hva ville scorpion kommet på? 2x76 til m54b30

skal ligge priser der nå ?

Skrevet

Fant priser der nå :)

Når du hadde det på dine andre biler, hadde du kun bakpotten da?

Og hvordan er det å montere ? Må det sveises?

Har forresten bestilt fra deg nå ellingsen. Så får jeg håpe jeg blir fornøyd med lyden!

Skrevet
Fant priser der nå :)

Når du hadde det på dine andre biler, hadde du kun bakpotten da?

Og hvordan er det å montere ? Må det sveises?

Har forresten bestilt fra deg nå ellingsen. Så får jeg håpe jeg blir fornøyd med lyden!

Supert :) det er bakpotten med rør fram til nærmeste flens så kurrant montering.:)

Skrevet
Lykke til med scorpion, du får komme tilbake og si hvordan det blir da. Lyden, lydnivå, lyd/støy på tomgang, jevnt turtall og gasspådrag osv.

Det ska eg gjøre. Men sto 4-5 ukers leveringstid på scorpion også.. så tar sin tid, hehe.

Skrevet

Jeg bytta ut Simons potta på M3'n med Eisenmann i fjor sommer og ble litt skuffa. Syns det var mindre lyd i den. Ikke så mye, men merkbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...