Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det er kun bakpotten. Det koster litt ekstra for soundrørene. Grunnen til at de ikke er i en enhet er at rørene fra potta mot katn ikke er tüv godkjente.

Hvor mye ekstra blir det ca for soundrørene?

Skrevet

Skal ha 96 523i sedan E39 2x83mm B5232.09831 6300 jeg da, hvis det blir til den prisen.

btw er det inkludert frakt?

Skrevet

Det er vel det anlegget som gir finest lyd etter min mening, og ikke bråker overdrevent mye ved lave turtall, kun når man vil at det skal lage lyd ;)

Også er det håndlaget i rustfritt stål i Tyskland.

Skrevet
Skal ha 96 523i sedan E39 2x83mm B5232.09831 6300 jeg da, hvis det blir til den prisen.

Jeg kan ikke garantere at prisen blir 6.300kr. Blir vi fler enn 23stk som opprinnelig har gitt sin interesse kan prisen bli lavere. Prisen kan også øke noe dersom vi blir mindre enn 23stk. Jeg antar at prisen er inkludert frakt, men dette skal jeg også få undersøkt så det ikke blir noen overraskelser. Mht. at det er 23stk som har avgitt sin interesse bør og må vi være tett oppunder 20stk, aller helst over for at vi bestiller. Hvis ikke blir det for stort avvik i prisen. Gi meg en bekreftelse dersom du skal ha med et fobehold at prisen kan øke og minske noe.

Da er det foreløpig 3 bekreftede bestillinger. Gruppekjøpet blir kansellert dersom det blir for få.

Skrevet

Frakt tilkommer jo uansett hvor man bestiller.

Jeg bekrefter at jeg skal ha Eisenmann Race 4x83mm til M3 E46 2003 mod til 9900 kr.

Du kan jo føre opp en liste i første tråden etterhvert som folk melder seg på.

Skrevet
hva er spessielt med Eisenmann ? vet at jeg har det på min s210 300td :P Fiiin lyd ;)

* Fin lyd

* Lite støy/rumling innvendig ved jevnt turtall

* Rustfritt (det setter man pris på i lengden)

* Bra passform

* Fint utseende

Skrevet

Jeg kan ikke garantere at prisen blir 6.300kr. Blir vi fler enn 23stk som opprinnelig har gitt sin interesse kan prisen bli lavere. Prisen kan også øke noe dersom vi blir mindre enn 23stk. Jeg antar at prisen er inkludert frakt, men dette skal jeg også få undersøkt så det ikke blir noen overraskelser. Mht. at det er 23stk som har avgitt sin interesse bør og må vi være tett oppunder 20stk, aller helst over for at vi bestiller. Hvis ikke blir det for stort avvik i prisen. Gi meg en bekreftelse dersom du skal ha med et fobehold at prisen kan øke og minske noe.

Da er det foreløpig 3 bekreftede bestillinger. Gruppekjøpet blir kansellert dersom det blir for få.

Kan du ikke sette opp en liste over de som bekrefter at de skal ha da? jeg tar nok potta til den prisen, kan også være med på opp til ca 6500,- også.

Men som sagt du kan jo bare sette opp en liste over de som bekrefter at de skal ha, regner med at det bør gå greitt å få 20 stk som skal ha, blir det for få er jo det dumt, for min del blir jo prisen ca en 1000,- i avslag i forhold til schmiedmann.

Skrevet

Bekreftede bestillinger er allerede lagt ut i post nr. 1. Og lista blir komplettert der etterhvert som enkelte ønsker å bestille. Da fører jeg dere begge opp! :)

Skrevet

8 2.2 e46 320i coupe E46 4x83 sport B5304.02320 8400

Tar denne jeg, men helst som RACE.

Litt skeptisk til variabel pris så hvis prisen forandres drastisk mye må jeg stå han av.

Skrevet

Du kan sette meg også opp på listen

9 e46 330i coupe E46 2x76mm B5304.00760 5500 RACE

Med forbehold om at prisene ikke får et stort avvik. Hva vil frakten ligge på ca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...