Hofmeister-Knick Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 BMW har lekkasje.. Fronten på F10 5 serie er nå lekket ut på diverse nettsider.. Som det kommer frem via dette bildet er fronten mer eller mindre identisk med fotomanipulasjonen som AutoBild har laget.. Dette er ikke annet enn griselekkert.. Nå er det bare å løpe til nærmeste BMW forhandler å bestille!! http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=232218 Jepp, dette ser meget bra ut! Er i utgangspunktet muye likt det fantombildet ifra AZ, men det er en meget viktig forskjell. Om man ser på det nederste luftinntaket i fronten, så er den lange, vertikale ifra fantombildet ikke der på de "ekte" bildene. Men det er vel ikke 100% sikkert dette er nye 5-serie, kan vel også være nye 5-serie GT. Om ikke disse blir identiske i fronten da, noe som vel heller ikke er helt usannsynlig.
milhouse Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 BMW har lekkasje.. Fronten på F10 5 serie er nå lekket ut på diverse nettsider.. Som det kommer frem via dette bildet er fronten mer eller mindre identisk med fotomanipulasjonen som AutoBild har laget.. Dette er ikke annet enn griselekkert.. Nå er det bare å løpe til nærmeste BMW forhandler å bestille!! http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=232218 Bare å komme det salty jeg sitter med pennen klar!! Ryktene sier at sedanen kommer i mars 2010 og touringene i september 2010 som 2011 modell. Men er HELT umulig å si.
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Ja, du har å låne meg en F10 dersom Lillestrøm ikke klarer å oppdrive det.. Sverre var innom dere når jeg var å prøvde F01 730d'n hvor han ga klar beskjed om at dere ikke fikk stjele meg som kunde ettersom jeg har et så godt kundeforhold til Lillestrøm.. Sum a summarium spiller det vel egentlig ingen rolle om jeg bruker Skøyen eller Lillestrøm. Jeg er meget godt fornøyd med kundebehandling og oppfølging hos dere begge. Det er bare å lage en knallgod pris på den jeg har og en ny en det, så skal vel ikke ting være umulig..
Fredrik Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Ja, du har å låne meg en F10 dersom Lillestrøm ikke klarer å oppdrive det.. Sverre var innom dere når jeg var å prøvde F01 730d'n hvor han ga klar beskjed om at dere ikke fikk stjele meg som kunde ettersom jeg har et så godt kundeforhold til Lillestrøm.. Sum a summarium spiller det vel egentlig ingen rolle om jeg bruker Skøyen eller Lillestrøm. Jeg er meget godt fornøyd med kundebehandling og oppfølging hos dere begge. Det er bare å lage en knallgod pris på den jeg har og en ny en det, så skal vel ikke ting være umulig.. Men kjøper du Sedanen i 2010 eller venter du i to år til Touringen kommer ?... To år er laaaaang tid hvis det er noe man har lyst på...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Det må nok bli sedanen i første omgang da, som du sier, 2 er er laaaaang ventetid.. Kunne godt tenkt meg en 523d med 204hk og 400Nm TwinTurbo i kombinasjon med xDrive..
Andreas1 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Er 523d en 4-sylindret 2 liter? Hvis ikke er jo ikke 204 hK så imponerende når det er brukt Twin-turbo
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Er 523d en 4-sylindret 2 liter? Hvis ikke er jo ikke 204 hK så imponerende når det er brukt Twin-turbo Nå finns det riktignok ingen 523d (men det er lov å håpe at den vil ta veien til F10), men 123d eksisterer. Denne har en firesylindret motor med twinturbo. Motoren leverer 204hk og 400Nm, men desverre ikke i kombinasjon med xDrive..
Hofmeister-Knick Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Er 523d en 4-sylindret 2 liter? Hvis ikke er jo ikke 204 hK så imponerende når det er brukt Twin-turbo Er en R4 diesel med enda mer ukultivert gange og hardere lydbile enn 20d motoren. Men i F10 dukker det antakelig opp overladete R4 bensinmotorer, og da er det ikke lenger noen grunn idet hele tatt til å velge diesel (om man ikke er en gammel gjerrig minstepensjonist som kan slå av høreapparatetog bli redd når RPM passerer 4000) Andre rykter jeg har sett forteller om neste 530ia med 272hk/375Nm og CO2 < 160 g/km. Dieselmotorens æra er snart over ja!
wabby Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeeeesus... Kunne ikke skaffet deg et kortere navn da BMW_Clean_diesel_power? Fucker jo opp layout'n på forumet... :S
Hakon Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Det må nok bli sedanen i første omgang da, som du sier, 2 er er laaaaang ventetid.. Kunne godt tenkt meg en 523d med 204hk og 400Nm TwinTurbo i kombinasjon med xDrive.. Forstår jeg godt. Personlig syns jeg sedan fungerer svært godt. Var masse plass i E60, og så lenge man har skipose i bilen kan man fint frakte seg selv og 3 andre på fjellet med ski til alle mann. Er imidlertid ingen tvil om at E61 er hakket finere enn sedanen. I alle fall med faceliften.
Hofmeister-Knick Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Jeeeesus... Kunne ikke skaffet deg et kortere navn da BMW_Clean_diesel_power? Fucker jo opp layout'n på forumet... :S Greit, hva som helst bare jeg ikke blir kastet ut!
Lars89 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Noen som tror/vet om F10 skal komme med V8 diesel? Hadde vært litt småtøft med 540xdat
Hofmeister-Knick Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Noen som tror/vet om F10 skal komme med V8 diesel? Hadde vært litt småtøft med 540xdat Om jeg ikke tar feil så har vel BMW uttalt at V8 diesel er ute. R6 twinturbo dekker denne ytelsesmessig. Og om man først velger motorer ifra øverste hylle er vel ikke diesel førstevalget slik at det neppe er marked heller? 7 serie har ikke V8 diesel og da blir vel neppe det å se i en 5er heller.
Titansilber Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 For å konkretisere hva jeg mente med minstepensjonist anekdoten, så var det at med inntoget av gjerrige overladete R4 bensin så vil dieselvalget for meg kun framstå som mulig å velge om man absolutt ønsker å holde drivstoffsutgifter på et minimum. Med en gjerrig R4 bensinturbo, så må man nok ha veldig lang kjørelengde også før det er noen økonomisk gevinst. Med det faktum at en bensinmotor er bedre på alt annet en forbruk, så er da R4 diesel kun for de som har det å spare drivstoff som første pri. Nå skal det vel påpekes at du her antar at bensinmotorene skal gjennomgå en rivende utvikling mens dieselmotorene skal stå på stedet hvil utviklingsmessig. Kan jo hende det skjer ting med dieselmotorene også, slik at forskjellen i forbruk opprettholdes? Dieselmotorene vil vel fortsatt ha en fordel på lave turtall, slik at kjørbarheten blir bedre? Men for all del, enig med deg at bensin har blitt og vil bli mer attraktivt enn tidligere. Tviler vel også på at dieselen noengang vil matche lydbildet til bensinmotoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå