Ca///e Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 505 i pant på bilen... Denne panten er fra 2006 og er nok betydelig nedbetalt siden det. Disse heftelsene blir ikke justert etter som lånet blir betalt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Det er nå jeg syns det er dårlig gjort at jeg ikke vinner i lotto.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Kanskje jeg tar en tur og kikker litt der i morra... Så jo ut som de hadde en del annet interessant der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 OI var bare 40K dyrere en 320cia en min Er denne priset unormalt billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 "helt grei" pris på denne ja. Sikkert litt desp etter å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Ja denne synes det var en grei pris på ja. Lurer på om de tar Navara'n i innbytte jeg gitt. Går fort til sommen nå, da hadde jo dette vært snadder å hatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 De selger den for en privatperson, som en tjeneste, så i følge han ene selgern der tjener de ikke noe på den. Altså vil de prøve å presse prisen på bilen som eventuelt byttes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå