Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

må si jeg likte de dørpanelene der. har lyst på samme på e38 og, men tar da dashen og midtkonsollen og tror jeg. gir en helt syk kvalitet/eksklusiv følelse av skinn :D tør jeg spørre hva du måtte gi for det? vet du om svart taktrekk til e38 er å oppdrive forresten? :P aldri sett det.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azeton @ Kjøpte de av superprint i Vestby. Folien var visst meget godt egnet til dette formålet. Betalte vel en ca 300kr for en stor rull med masse til overs slik at man hadde råd til å dumme seg ut et par ganger. Enkelt å jobbe med og ser helt originalt ut! :D

Space-ace @ Betalte vel 3500kr for dørpaneler inkl. vindusbrytere og rollo, samt 400kr for M-listene. Så tikommer det ca. 100kr i klips og festeanordninger som jeg har bestilt fra GS.

Har enormt lyst på dashbord og midtkonsoll heltrukket i skinn, men det er vel så sjeldent man kommer over det og prisen er helt sikkert helt hinnsides, så det forblir vel bare med drømmen tenker jeg. Har ikke sett svart taktrekk til E38 etter det jeg kan huske, men skal rope ut så fort jeg ser noe.. :D

Venter også på en liten godpakke som kommer på mandag og noe annet til neste uke forhåpentlighvis.. Pakker er gøy.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har enormt lyst på dashbord og midtkonsoll heltrukket i skinn, men det er vel så sjeldent man kommer over det og prisen er helt sikkert helt hinnsides, så det forblir vel bare med drømmen tenker jeg. Har ikke sett svart taktrekk til E38 etter det jeg kan huske, men skal rope ut så fort jeg ser noe.. :D

Du får slenge inn ett bud på dashbordet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kom i godpakken på mandagen som var? ;) Å noe annet neste uke??? :D

Pakkene har faktisk ikke kommet, men håper at de kommer til uka. Det går for det meste på interiør hvor resten av rolloen kommer samt litt smågadgets! :P

Foruten at bilen er til lakk og at jeg håper på å få den igjen til uka som kommer. Skoda Fabia med den minste dieselmotoren er ikke akkurat jevt.. :lol:

Du får slenge inn ett bud på dashbordet mitt ;)

Tja.. Jeg er ikke sikker på hva slikt kan gå for og hvor mye arbeid det er, men du kan jo godt sende meg en innbyttepris i mitt..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen: det er mye arbeid:) Men helt klart verd det!!

Å lakking, hva skal du lakke nå?

Ja det skal jo bli spennende å se. Men i bunn og grunn blir det lite når jeg allerede har interiøret ute for å kable litt. Lakkerer bakfanger, bakluke og panser samt fjerner litt parkeringsbulker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen tilbake fra lakkerer med ny bakfanger og nylakkert hekk og panser. Deilig med panser som både er rustfritt og fri for steinsprut, samt bakparti uten riper og div. Her er noen bilder som ble knipset i farta, mest for å lære meg noen triks i bilderedigering senere.. :)

iim83h1ktsmsom5exxhq.jpg

dzdz9ccfxx8znmegrixz.jpg

kl4jw3ogktwbbmbi11v1.jpg

kfrb7wqdh3xlh2rkgbr9.jpg

ifx77mzto1xpqdfppcoi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Panseret er fikset i ettertid dersom det skulle være noen uklarheter rundt det. Eksosen mangler og det ser skikkelig "døllt" ut med en liten tut som peker nedover, men samtidig litt "ulv i fåreklær". For kjennere kan man jo riktignok avsløre at det ikke er noen 520i på bakpotta. Eisenmann er drømmen og må vel prioriteres i løpet av vinteren.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...