Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

ja da er du bra glad i duppedingser når du kobler opp er integrert garasjeportåpner i bilen, når du ikke en gang har elektrisk garasjeport! :)

ellers så må jeg si bilen har blitt utrolig flott. har du fått på eisenmann eksos?

Hehe, moro er det hvertfall! Nei, har desverre ikke fått på noen Eisenmann, ei heller et annet system, men får inderlig håpe at jeg får på plass ett i løpet av vinteren/våren.

Men får vel se om jeg kan få koblet den opp mot div. porter jeg ofte er innom.. :)

Hørtes kriminelt ut :P Men det ble kult, litt misunnelig=)

For ordens skyld må det tilføyes at det evt. dreier seg om jobb garasje med mer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hva er vel bedre enn å bruke en hel dag for å ordne opp småting og shine bilen fra topp til tå?

Fikk rullgardiner i de bakre siderutene her om dagen, så nå mangler jeg bare ny hattehylle med elektrisk rollo som forhåpentlighvis ikke er så altfor langt unna. I tillegg fikk jeg koblet opp homelink'en ettersom jeg har manglet ledningsnett og byttet til M-tech dørterskel lister... :-)

ugzw81bvofcxemjnms3i.jpg

f6jnatez7b5dytvslgdr.jpg

1qx3yr6jiht1b38nremd.jpg

h60vsg1jv7n0u106n6sg.jpg

78mnn870j0hha5do4awj.jpg

i2qng468wadfg21w71ga.jpg

ktquyej71gq0ow3g1j6f.jpg

q32gydxhv53d7a9k71hl.jpg

bukyk7zzu7h84a06pe90.jpg

qj6240eqxfqalbi5si18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-)

Dersom du skal ha det i sidedørene så må du ha nye dørtrekk da rolloen for det store vinduet sitter i trekket. Den lille rolloen til den bakre sideruten er ikke så ille den heller, men her må man ta av plastikken til stolpen og så må man bytte den innerste pyntelista. I grunn en enkel jobb, men trekket må av. Rolloen i bakruta krever vel egentlig bare + og - samt styrestrømn (ledningsstørrelse #0,35) for å få den opp og ned :-)

Kan sette meg ned å lage en DIY guide når alt er på plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-)

Dersom du skal ha det i sidedørene så må du ha nye dørtrekk da rolloen for det store vinduet sitter i trekket. Den lille rolloen til den bakre sideruten er ikke så ille den heller, men her må man ta av plastikken til stolpen og så må man bytte den innerste pyntelista. I grunn en enkel jobb, men trekket må av. Rolloen i bakruta krever vel egentlig bare + og - samt styrestrømn (ledningsstørrelse #0,35) for å få den opp og ned :-)

Kan sette meg ned å lage en DIY guide når alt er på plass :-)

Supert! Er jo en fin detalj! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg er nå veldig glad i motoriserte kjøretøy (les: bil og båt), så det vies en del tid til vedlikehold og pleie. Så får man jo håpe at det gjenspeiler seg i hvordan bilen ellers ser ut. Har ikke bestilt dørhåndtakene ennå, men regner med at jeg gjør det i Februar. Jeg har ordnet med detailing av bilen i Januar så det får foreløpig førsteprioritet. Det skal bli en morsom affære :-D

Fant også en litt artig location istad, så da bar det fram med kameraet hvor man fikk tryllet fram følgende bilder. Hvor gode dem egentlig er får være en annen sak, men jeg liker effektene.. :)

poncnhlfxpjv7sqt9ngo.jpg

av5shz2j2cu23iqq1he6.jpg

8mjh68naurm505dobjll.jpg

6edjh488frjlseo3qvq8.jpg

dxgcsrael9pep39equli.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...