Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan oppleves snekkestyringa kontra tannstangstyringa på de mindre modellene?

Kan se for meg at den ikke er like presis?

Ellers utrolig pen E39, perfekte modifikasjoner du har gjort :)

Liker interiøret også, selvom sportsseter foran kanskje hadde vært hakket penere. Men hey, det er en 5-serie med V8, sportsseter hører vel ikke helt hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker og hyggelige tilbakemeldinger.. Det viser hvertfall at jeg har gjort noe riktig.. :)

Jeg får nå se om det blir salg til sommeren, dal-z, men hvem vet. Det er jo i hvertfall lov til å ta kontakt når den tid nærmer seg. Ellers opplever jeg bilen som noe mer upresis enn f.eks 528i'en, men desto mye lettere å ratte med. Må imidlertid få presisere at det ikke er noen utrolig stor forskjell. Sportsseter hadde helt sikkert vært fint, men jeg mener det er en langt større bonus å ha komfortseter med vesentlig mer finesser som knekk i øvre del av seterygg, korsryggstøtte og muligheten for aktive seter. Toppen av kremen hadde jo riktignok vært countur-setene fra en E38.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om 2x83 var den soleklare favoritten her ja. Eneste jeg blir bekymret for er om det blir for stort og vulgært... :?

Bakpotten er bestilt fra Schmiedmann selvfølgelig, kjør på RS-heggem.. :D

Her er en bil med 2x70. Jeg syntes størrelsen ser innmari fin ut, men sliter veldig med å finne 2x83 i hekken på en E39..

dsc00077fh1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...