Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 years later...

Så det var du som endte opp med denne når den ble lagt ut for salg igjen. Prisen var jo slettes ikke verst, men jeg håper du får ordnet opp i tingene som var galt og fjernet splittere og litt diverse igjen. Jeg ble rett og slett litt trist når jeg så annonsen, da den så relativt herjet ut med. Forøvrig ganske provoserende at damen som solgte hevdet at bilen aldri var vinterkjørt, bare damekjørt og brukte noen av mine bilder (hadde tenkt til å sende henne en krass mail, men det slipper jeg jo nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når jeg får den i hus så skal den fikkses opp å på veien igjenn. Ja splitterne skal bort :P Nei tror jeg skal prøve å få den i den standen som du hadde ;) Må si jeg gleder meg til å få biln nå. Så er det bare å kvitte seg med 320n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du saltkjelen hadde du kobla opp varme i setene og rolloen?

Jeg fikk ikke dette til å fungere. Men fy faen for en bil :D så nå er det bare å mekke på den så den går gjennom kontrolln. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Dette så straks litt bedre ut enn fra annonsen ja. Jeg personlige ville nok satt tilbake den originale stereoen (alternativt ettermontert original 16:9 navigasjon, eller til nød dynavin), samt fått på chromegrill og skiltet til original plass. Har du noen planer for bilen (lag gjerne en ny tråd)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...