Boddiz Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 NYDELIG BIL = Noen som vet om denne er solgt av ny eier? Ser annonsen er borte fra finn.no. Hvis den ikke er solgt, vil jeg gjerne ha kontaktinfo =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 NYDELIG BIL = Noen som vet om denne er solgt av ny eier? Ser annonsen er borte fra finn.no. Hvis den ikke er solgt, vil jeg gjerne ha kontaktinfo =) Her er salgstråden ihvertfall: viewtopic.php?f=45&t=213271&hilit=saltkjelen Sikkert bare å sende en PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ja da er jeg den nye eieren av denne flotte bilen. Har ikke hentet den enda men gleder meg til å få den hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Så det var du som endte opp med denne når den ble lagt ut for salg igjen. Prisen var jo slettes ikke verst, men jeg håper du får ordnet opp i tingene som var galt og fjernet splittere og litt diverse igjen. Jeg ble rett og slett litt trist når jeg så annonsen, da den så relativt herjet ut med. Forøvrig ganske provoserende at damen som solgte hevdet at bilen aldri var vinterkjørt, bare damekjørt og brukte noen av mine bilder (hadde tenkt til å sende henne en krass mail, men det slipper jeg jo nå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ja når jeg får den i hus så skal den fikkses opp å på veien igjenn. Ja splitterne skal bort Nei tror jeg skal prøve å få den i den standen som du hadde Må si jeg gleder meg til å få biln nå. Så er det bare å kvitte seg med 320n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Meget flott bil som fortjener å bli tatt vare på, få røska bord de splitterene og få ut det fjaset ho har installert i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Jeg opplevde det samme med min 728 etter jeg solgte den. Den ble 40 tusen dyrere etter 2 mnd. Masse info som ikke stemte. Og masse bilder i anonnsen som var mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Hei. Du saltkjelen hadde du kobla opp varme i setene og rolloen? Jeg fikk ikke dette til å fungere. Men fy faen for en bil så nå er det bare å mekke på den så den går gjennom kontrolln. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Sender deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Sånn da har jeg fått bilen gjennom eu-kontrollen. Å den er sykt deilig å kjøre. Den v8ern er smud, har også en deilig lyd av eisenmann potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Ser bra ut nå ja, bare å få skiltet foran opp der det hører hjemme Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Dette så straks litt bedre ut enn fra annonsen ja. Jeg personlige ville nok satt tilbake den originale stereoen (alternativt ettermontert original 16:9 navigasjon, eller til nød dynavin), samt fått på chromegrill og skiltet til original plass. Har du noen planer for bilen (lag gjerne en ny tråd)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Nei har egentlig ingen planer for bilen. Skal kanskje Gjøre den om til høyglans shadowline. Men utover det blir det bare litt små plukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Ja enig med ny tråd og link den her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå