Gå til innhold

Flere som opplever at Koed er trege?

-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte en pakke fra Koed for snart 14 dager siden som jeg forhåndsbetalte for,og fikk ordrebekreftelse samme dag. Har ikke skjedd noe mer etter det,er dette normalt eller bør jeg ringe dem å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg sendte de en mail og fikk ganske kjapt svar om at den ene orginaldelen jeg hadde bestilt ikke kom fra lager i Tyskland.

Delen ble strøket fra ordren min og pakka kom raskt etter det.

Ville sendt en mail eller ringt,så får du sikkert klarhet i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som opplever at Koed er trege?

Nei.

Men opplever ofte når jeg bestiller noe på nettet at posten er ubrukelig trege. Posten klarer rett som det er å bruke 8-10 dager ifra de motiar pakken til jeg får hentelapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
2 uker siden eg bestilte delene min blir så forbanna atte nr før eg fer ned ditt å rive av dem haude

Har du feks tatt telefonen og ringt til koed og spurt de hvordan det ligger ann med delene du har bestill?

Du kan til og med logge deg på chatten på koed.no og spørre. Har brukt den chatten flere ganger jeg. Virker veldig bra og pleier ha raske svar.

Komunikasjon er veeeeeeeeeldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker siden eg bestilte delene min blir så forbanna atte nr før eg fer ned ditt å rive av dem haude

Ta og ring de. Sendte de selv en mail og fikk da i svar at pakken hadde ligget på posten i over 1 uke. Jeg hadde ikke fått hentelapp eller noe.

Han sa det var mange som hadde samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ting når en handler fra koed:

Dersom de venter på deler fra bmw tyskland, kan de fint vente en liten måned uten å høre med deg om du vil ha de andre delene først, og uten å advare deg om at delene ikke er på lager.4

Også posten da, den er rett og slett helt ubrukelig. Finnes ikke service heller. De fleste pakker jeg får når den norske grensa ila ca 3 dager, uavhengig av hvor det kommer fra i verden. Fra grensa og inn i norge dog.. huff.

Videre, når man bestiller 4-5 dagers leveranse fra et utenlandsk firma, som bruker posten som speditør i norge, vil ikke det utenlandske firmaet ta på seg ansvar for posten sin somling, det vil heller ikke posten!!!! Ubrukelig møkk rett og slett. Betaler glatt det dobbelte i frakt for å få varer med DHL,rask levering og utrolig god service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...