Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det med å vise hensyn gjelder også de idiotene som kjører med nærlys og tåkelys på samtidig, begynner å bli drittlei av å bli blendet i tide og utide. Hvis du ser så dårlig at du føler at du ser bedre med denne kombinasjonen bør du heller ta en tur til optiker! Istedet for å blende møtende trafikanter.

:evil:

Syns egentlig den kombinasjonen går greit jeg. Blir jeg blendet er det stortsett fra biler som har for høy lysstilling..

Eller av de bilene som monterer pærer skjevt slik at de lyser som fjernlys :? Og noen andre igjen er biler med ettermontert xenon uten riktig lampe for dette :evil:

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det med å vise hensyn gjelder også de idiotene som kjører med nærlys og tåkelys på samtidig, begynner å bli drittlei av å bli blendet i tide og utide. Hvis du ser så dårlig at du føler at du ser bedre med denne kombinasjonen bør du heller ta en tur til optiker! Istedet for å blende møtende trafikanter.

:evil:

Syns egentlig den kombinasjonen går greit jeg. Blir jeg blendet er det stortsett fra biler som har for høy lysstilling..

Eller av de bilene som monterer pærer skjevt slik at de lyser som fjernlys :? Og noen andre igjen er biler med ettermontert xenon uten riktig lampe for dette :evil:

Er vel ofte de som kjører med alle lysene på hele tiden for å se tøffe ut :wink:

Skrevet

Har vært i mange land, spesielt i Asia, der mange nordmenn opplever trafikken som veldig hissig og kaotisk, og kaotisk er den forsåvidt, men alle følger med og er observante, signaliserer hvor de skal og er inforstått med at de deler veien med veldig mange andre!

Hoho! Da har du ikke vært i Seoul. Annenhver (sett inn Kia/Hyundia/obskurt kinesisk merke her) er bulket. Det er faen ikke en overdrivelse heller. De folka kan ikke kjøre bil :)

Satt på med en fyr som kjørte en svær Chevy med automat. Han satt og pumpa på gassen HELE tiden haha!

Skrevet

skulle hatt en skikkelig dynge av en bil og bare måket til alle som "kjører" som de føler for. Og spesielt i mindre byer tettsteder der ungdommen tror de eier byen, parkere midt i veien foran "kebab sjappa" eller noe sånt, skulle hatt en skikkelig råtten bil og bare dratt med hele sida på amerikaneren deres, eller den super styla 240'n de har brukt mange timer på.

Helvete jeg er lei sånne som kjører som det passer dem!!! :evil:

Apropo kjøre (cruise) i venstre fila, og gi faen i andre: Det er vel ingen som slår mannfolk 40-60 år som kjører en Mercedes Benz spesielt E klasse, skulle tro de ikke visste at cruise kontrollen kunne justere farten. Jævla dritt gubber. og det hjelper faen ikke å blinke på dem heller. Alle andre flytter seg, men ikke (de fleste) MB eiere. AAAAAAHHHH jeg blir sprø av sånne....

Hehe, måtte få ut litt her jeg og :D

Skrevet

Har vært i mange land, spesielt i Asia, der mange nordmenn opplever trafikken som veldig hissig og kaotisk, og kaotisk er den forsåvidt, men alle følger med og er observante, signaliserer hvor de skal og er inforstått med at de deler veien med veldig mange andre!

Hoho! Da har du ikke vært i Seoul. Annenhver (sett inn Kia/Hyundia/obskurt kinesisk merke her) er bulket. Det er faen ikke en overdrivelse heller. De folka kan ikke kjøre bil :)

Satt på med en fyr som kjørte en svær Chevy med automat. Han satt og pumpa på gassen HELE tiden haha!

Nei, ikke vært der! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...