Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har handla 4dekk på dekkonline før, kunne ikke finne billigere, utrolig bra service, ble ringt opp og avtalte med sjåføren hvor jeg skulle ta over dekka.

Skal sikkert bruke de neste gang jeg skal ha meg dekk også ;)

Posted

Mye å spare ved å spørre div. lokale dekksjepper også. Er ofte 40-50% fortjeneste på dekk og felger. :wink:

Posted
Mye å spare ved å spørre div. lokale dekksjepper også. Er ofte 40-50% fortjeneste på dekk og felger. :wink:

det som er så kult da, er å si jamen 40-50% så maks en 100 lapp billigere på nettet, der du betaler "full pris" for et SUPER tildbud jeg har fått kan du tenke da :)

giljeN

Posted

Og dette har du hørt hvor? :D

Jeg jobber på dekksjappe og kan røpe at alle kunder som kommer inn i butikken, automatisk får 36% rabatt på VEIL. pris. Det er sånn markedet er blitt, er ikke dekk vi tjener penger på men rekvisita og selvfølgelig arbeid.

Hvis du f.eks har en rabattavtale "50% på dekk og felger" , så er det ikke mye rabatt du EGENTLIG får :wink:

Jeg vil og føye meg inn i rekken av de som anbefaler dekkonline.com. Uslåelige priser!

Posted
Jeg jobber på dekksjappe
Jeg vil og føye meg inn i rekken av de som anbefaler dekkonline.com.

Interessant.

På moderate dekkdimensjoner er prisforskjellene mindre.

Mitt lokale verksted gav meg et tilbud på fire dekk ferdig montert på bilen som var godt under 300 kroner høyere enn hva det ville koste å bestille 4 dekk fra dekkonline.com -med lokal omlegging.

Dette gjorde det lettere å kjøpe dekkene lokalt - og hadde det oppstått en feil, hadde jeg sluppet å forholde meg til hvorvidt det var dekkene eller omleggingen som var syndebukken.

De ansatte på verkstedet hilser ennå vennligere når jeg kommer innom også.;)

Posted

Jeg jobber på dekksjappe og kan røpe at alle kunder som kommer inn i butikken, automatisk får 36% rabatt på VEIL. pris. Det er sånn markedet er blitt, er ikke dekk vi tjener penger på men rekvisita og selvfølgelig arbeid.

Hvis du f.eks har en rabattavtale "50% på dekk og felger" , så er det ikke mye rabatt du EGENTLIG får :wink:

Jeg vil og føye meg inn i rekken av de som anbefaler dekkonline.com. Uslåelige priser!

rekvisita ? Luft å ventilhetter ?:)

GiljeN

Posted

rekvisita ? Luft å ventilhetter ?:)

GiljeN

:D

Er nok endel mer enn det ja, men gidder ikke ramse opp. Vi driver med alt fra trillebår til anleggsmaskiner. I tillegg selger vi bilpleieprodukter, olje, snøkoster og sånt rask.

Uansett, poenget mitt var at dekksjapper ikke har den vannvittige avansen på dekk som enkelte her inne vil ha det til.

Posted

Vet bare at jeg får +- 50% avslag på dekk og felg gjennom jobben hos div lokale dekkpushere, dvs tilnærmet innkjøpspris. Omlegging er inkludert i prisen noe som fort spiser opp overskuddet ved å handle på nettet. :wink:

Å betale veil.pris for dekk er det bare lettlurte blondiner og gamlinger som gjør :roll: