Gå til innhold

Har kjøpt "skrallesett", men er det bra kvalitet?

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Som nevnt lenger opp så er jeg fornøyd med Ironside sine piper. Fant nå ut at de kalles for 6-kant Round Corner®-fatning.

Da har jo Biltema disse settene;

Kr 399,-

20vkvywac7bhnttyxwug.jpg

Kr 299,-

e792o9zeyb5ctmfvv0g6.jpg

Men hvis dere ser på dette bildet av settet jeg kjøpte har kombinasjonsnøkklene "samme" patent i "kjeften".

hikdxojgr1yw5e0v2pv8.jpg

Har erfart at der tradisjonelle sekskant piper "svikter" er Round Corner piper overlegne.

Nå har jeg skrudd litt i det siste på begge BMW'ene mine, og jeg har lyst til å kaste kombinasjonsnøkklene mine langflat til helvete, opplever at de "glipper" over og runder hodene.

Derfor ble jeg litt "tent" på dette settet pga kombinasjonsnøkklene. Men de kombinasjonsnøkklene har jeg ikke funnet noen andre steder. Noen som vet?

Ser ut som om A-Kraft Tools har ambisjoner hvertfall;

9spjskjjriyw1a05vd5e.jpg

Vel, jeg får se i morgen hva jeg gjør... Takker folkens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes også det var ett dårlig kjøp ja, kjøpte selv før jul ett verktøysett fra Northmark med 12 års garanti på Netthandelen.

Ga 1200,- for det

http://www.netthandelen.no/visProdukt.a ... ntID=56865

99% av alt Netthandelen selger er direkte søppel.

Er klar over det, men 12 år's garanti er jo ganske Ok da, de selger dritt på Gooba også, kjøpte en pølsegrill derfra, men pølsene hang bare fast etter en stund ikke ble det noe særlig varme heller :P

Det beste kjøpet jeg har gjort på netthandelen er Dynavoice høytalerne mine som jeg fikk ca 1000,- billigere enn billigste butikk, det er snakk om F6 eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste kjøpet jeg har gjort på netthandelen er Dynavoice høytalerne mine som jeg fikk ca 1000,- billigere enn billigste butikk, det er snakk om F6 eller noe sånn.

Dynavoice som ble solgt på Netthandelen har blitt anklaget for å være plagiat. Importøren er anmeldt for svindel. Usikker på om det har fallt noen dom i saken.

http://www.p4.no/story.aspx?id=288037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynavoice som ble solgt på Netthandelen har blitt anklaget for å være plagiat. Importøren er anmeldt for svindel. Usikker på om det har fallt noen dom i saken.

http://www.p4.no/story.aspx?id=288037

Etter hva jeg har forstått, gjelder dette M65 og at de mangler Serienummer.

På mine F6 høytalere står det både serienr og Made in Sweden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i h..... Åpnet det nye settet i dag, og gjett om jeg ble skuffet... De såkalte kombinasjonsnøkklene jeg hadde sånn tro på og som var avbildet på embalasjen og i katalogen, var ikke det som lå inni settet. Der lå det helt standard kombinasjonsnøkkler... Gikk jo selvfølgelig å klaget, de stusset over dette i forretningen også, for de hadde jo det samme settet med de kombinasjonsnøkklene som var avbildet til eget bruk i forretningen. Fikk levere inn settet og fikk tilgodelapp. De skal undersøke saken og gi meg tilbakemelding.

Meeen, vet ikke om dette settet er interessant lenger nå... Kan være så enkelt som en feil-leveranse av ett parti. Kan også være at de nøkklene jeg hadde sånn tro på, ikke var så bra likevel og erstattet med standard kombinasjonsnøkkler. Da er det hvertfall ikke interessant, for da kan jeg kjøpe tilsvarende vare i to separate sett på Biltema for ca 700 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke heller at du har gjort noe røverkjøp når jeg ser innholdet i settet. Personlig er jeg ikke for den typen fastnøkler som du hadde der. Synes fastnøkler med stjerne i begge ender er et mye bedre alternativ. Men det er jo smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Tja, tar denne opp igjen... Etter "nedturen" med settet fra Thorsov Bilrekvisita gikk jeg til innkjøp av 1/2" skrallesett og fastnøkkelsett fra Biltema. Har fungert helt greit...

r48e22666xobxj6cjray.jpg

2k1w9fmog84ehmgfs1pc.jpg

Men så kom jeg over dette da... Jernia hadde kampanje på ett 92 delers sett fra Bahco. Siden Bahco har fornyet verktøsettene sine, skulle Jernia selge ut "prelift" utgavene til gunstig pris. Annonsen sa; spar 2400,- betal 1200,- Okei, et sett til den prisen er sikkert greit nok. Problemet når jeg skulle handle var at Jernia/Bacho var gått tomme på lager før alle butikkene hadde fått disse settene inn. Derfor har noen fått selge "facelift" utgaven til kampanjepris. Ikke lei meg for det jeg.. Dette settet hentet jeg i mårres. :-)

hmg6ily2l071hcwkygz1.jpg

Legg merker til "Dynamic - drive" kan vel ikke bli mere fancy enn det??? ;-)

k3z2kazrenknbwxai5nc.jpg

j5bjdvpdszjcaai9etqv.jpg

5iydb8uvd34jtnfp8ka7.jpg

Greit sett dette for 1200,- som egentlig skal koste 3600,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville investert i "Ironside" i stedet.

Livstidsgaranti og er rimelig.

Fattern har ett sånt svært sett, og alle 3 skrallene har knekt, og flere piper har sprekt, og dette er ikke skrudd noenting med nesten. Møkkaverktøy!

Ironside er ufattelig dårlig verktøy, selger verktøy til vanlig og verktøy fra Ironside kommer alltid tilbake igjen fra kunder som ikke er fornøyd i det hele tatt mye reklamasjon og garanti. Har enda ikke opplevd reklamasjon på Bacho verktøy enda og det går det mye av her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et 7-8 år gammelt Bacho-sett med svært likt innhold. En gang plagdes jeg noe grusomt med en bolt med unbraco-hode og tredde et langt rør på den lille 1/4" skralla for å få litt ekstra moment. Fikk da bolten opp til slutt, men håndtaket på skralla bøydes. For meg sier det alt om kvaliteten på skrallehuset og bitsene. Bunnsolid verktøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det 1/2" settet fra Tema har jeg hatt i over 10 år. Har brukt det til hjulskift, og alt mulig. Har både slått og stått på det, og er meget fornøyd med settet. Har ikke klart å ødelegge noe enda. Nå brukes det stort sett som "ekstraverktøy" da jeg har kjøpt verktøyskap til å ha i garasjen. Generellt synes jeg verktøyet de selger på Tema er mer enn bra nok for "vanlig og hobby-" bruk. Vel å merke det som har 10 års garanti. Sørg også for å ta vare på kvittering så er det aldri noe probem å få byttet om noe ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...