Gå til innhold

Har kjøpt "skrallesett", men er det bra kvalitet?

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært å kjøpt ett skrallesett med kombinasjonsnøkkler, i alu-koffert. Heter A-Kraft Tools og har ti års garanti. Jeg ga 990 kroner for det på Torshov bilrekvisita.

Er det verdt prisen eller finnes det merkevarer i samme prisklasse i forhold til hva settet inneholder? Noen som kjenner til dette settet?

k3plasc6s1tw6ay25a1y.jpg

l1kav4cokhu0c8a8utsa.jpg

Trenger litt tilbakemeldinger, for jeg har mulighet til å levere tilbake å få pengene igjen hvis jeg ikke ønsker å beholde settet.

Edit; Skal utelukkende bruke settet til å skrue på min BMW, så da er innlegget BMW-relatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eneste jeg vet er at prisen for et sikkelig verktøysett overskrider 1000 lappen VELDIG fort...dessuten, hvis det er bare "in-case-of" verktøysett og slikt tror jeg nok du kommer unna med dette...men finnes andre som er mer erfarne som kan svare bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg holder meg til biltema verktøy med 10 års kvalitet. koster halvparten av det du har.

ifølge dem som vet litt, så er det produsenten til wurth som lager tema sitt.

har enda ikke ødelagt mye, har skrudd med det i flere år nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et større sett fra Bacho med fastnøkler, leddnøkler, 1/4" og 1/2" skralleutstyr, kraftpiper, kombinasjon av metriske og tommemål, livstidsgaranti osv for ca samme pris. Jeg vil ikke si at det du har kjøpt er verdt prisen.

PS: det var selvsagt på tilbud. Følg litt med så kommer det alltids lignende tilbud på brukbare greier. Hører også at flere sier Biltema med 10-garantien skal være bra til hobbymekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd med Biltema 10 års garantiverktøy i mangen år nå og er meget fornøyd!

Et skrujern og noen ubracobits har knekket, men har tatt med kvitteringen og det ødelagte verktøyet tilbake igjen å fått nytt uten diskusjon.

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en grusom forlenger på den lille 1/4" Bacho-skralla i form at et 70-80cm langt rør. På så smått verktøy er det mye belastning. Jeg har bøyd skaftet på den men selve skrallehuset er fremdeles helt intakt. Umbrako-bitsen holdt også uten problem. DET kaller jeg kvalitet!

http://extranet.bahco.com/catalogue/ima ... ockID=1653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville investert i "Ironside" i stedet.

Livstidsgaranti og er rimelig.

Har ett Ironside fra før i 3/8, og der røyk skralla etter ett par år og fikk ny etter noe om og men. Har også hørt at "livstidsgaranti" hos Ironside i realiteten er 10 år. Men er ellers kjempefornøyd pipene i settet, de "tar" bedre en tradisjonelle sekskantpiper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter alt-i-ett pakker, antar jeg denne er relevant å sammenligne med ditt 39-delers sett. Yup, i likhet med endel andre, har jeg sansen for Biltema-verktøy.:)

Den ble for mye av alt. Er redd for at det går ut over kvaliteten med så mange deler i en koffert.

Settet som jeg kjøpte i dag inneholder det jeg er ute etter da jeg har noe verktøy fra før. For jeg har liksom bare manglet ett 1/2" skrallesett og gode kombinasjonsnøkkler. Alternativt går det jo ann å kjøpet disse separat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilmekaniker så skrur bil hverdag, vi eier verktøyet vårt selv så er omågjøre å kjøpe bra verktøy billig :) jeg har litt biltema verktøy. Alt i 1/2" og 1/4" pipeverktøy har jeg fra biltema samt skrujern og en god del tenger. Er meget godt fornøyd med det, nesten så jeg angrer på og ha kjøpt en del kamasa verktøy :roll: Samma verktøygodtgjørelsa så :D

Som sagt brukt dette nestet hverdag i 3år, har ødelagt noen torxpiper og skrujern (det meste med uvettig bruk) men enkelt og få nytt på garantien.

Snakker selfølgelig kun om det med 10år garanti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...