Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser litt på forskjellige Bmw'er. Vil helst ha en med rekke 6'er, men ser også på enkelte andre alternativer. Har sett litt på E36 i det siste, og da har det vært mest titting på Cab og Coupe. Liker ikke Sedan versjonen eller Compact versjonen av E36.

Så derfor lurer jeg på om hvordan E36 er med 4'er istedet for 6'er, om den virker slapt eller om den er "sprek".

Tar gjerne i mot forslag om andre serier som E30, E34 og E39 etter som det er hva økonomien tillater seg :wink:

Hvis folk kan ta opp enkelte standar problemer er det til stor nytte for meg også, vil ikke kjøpe katta i sekken :P

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

For det første; du har valgt RETT bilmerke! :D

Personlig har jeg aldri eid en e36 da min egen første bmw var en 2000 e46 316i.

4'er vs 6'er er en evig diskusjon, uten noen bestemt fasit, som KUN munner ut i smak og behag. Dette gjelder for øvrig "alle" modell-seriene, ikke bare e36 ;)

(Men 6'er-lyden er et veldig godt argument for å velge nettopp dette!) ;)

Det enkleste hadde egentlig vært om du røper en "ca pris-klasse", da er det enklere å komme med litt mer konkrete råd!

Skrevet
For det første; du har valgt RETT bilmerke! :D

Personlig har jeg aldri eid en e36 da min egen første bmw var en 2000 e46 316i.

4'er vs 6'er er en evig diskusjon, uten noen bestemt fasit, som KUN munner ut i smak og behag. Dette gjelder for øvrig "alle" modell-seriene, ikke bare e36 ;)

(Men 6'er-lyden er et veldig godt argument for å velge nettopp dette!) ;)

Det enkleste hadde egentlig vært om du røper en "ca pris-klasse", da er det enklere å komme med litt mer konkrete råd!

Nettopp lyden av 6'ern som gjør at jeg vil ha en :P

Skrevet

Sekser lyden av BMW er en veldig god grunn til og kjøpe, ja nettopp, en sekser. Der er det ingen over og ingen ved siden.

Skrevet

Kommer litt an på krava dine da.

Vil du ha plass og komfort er kanskje ikke E30 førstevalget :roll:

E36 coupe er jo veldig grei førstebil det. Få en sekser under panseret så beveger det seg framover også :wink:

Skrevet

spørs litt hvordan du skal bruke bilen mener jeg ;) skal du leke deg mye ville jeg valgt e30 325 ;) men for og cruise og ha en pen bil så hadde valget falt på en e36 ;) skal du ha 320 så sørg for at du får en som er lavt giret ;) vis ikke suger de litt mye bensin i forhold til hva det drar i aks ;)

Skrevet
spørs litt hvordan du skal bruke bilen mener jeg ;) skal du leke deg mye ville jeg valgt e30 325 ;) men for og cruise og ha en pen bil så hadde valget falt på en e36 ;) skal du ha 320 så sørg for at du får en som er lavt giret ;) vis ikke suger de litt mye bensin i forhold til hva det drar i aks ;)

Hvordan vet jeg at den er lavt giret? :roll:

Skrevet

Lavt giret?? den må du forklare litt mer

Skrevet

vet ikke hva som utgjør dette men når jeg hadde 320'n min på autosentrum for og få fiksa girkassa så fikk jeg beskjed om at jeg hadde ei kasse som var uvanlig lavt giret :P ble litt overaska selv og for mente ikke det var forskjell på det.. men lav utveksling funker det og ;)

Skrevet

Gå for en E36 du. Mange flere E36'er i god stand enn E30'er. :wink: I tillegg er det bedre komfort og bedre sikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...