C.Ellingsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Satt å kjeda meg i dag å tenkte jeg skulle finne ut hvor fukta i bagasjerommet kom fra, så jeg røska ut alt som var der, så når jeg skulle ha det på plass igjen så tenkte jeg, hmm her hadde vært fin med noe i bunnen istedet for et råttent teppe. Så da kikket jeg litt på loftet å jammen fant jeg ikke en pakke med parkett hehe.. Hva syns dere? Å for de som lurer, luft tanken er til toghornet http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... ui9b5e.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 hehe.. hva med lister?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 pimp my ride style hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hufsa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Flotteste parketten jeghar sett på lenge gitt. bra lakt den der. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... ui9b5e.jpg du måangler du bare fliser på veggen, så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Var jo stilig. Kreativiteten var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Huff, tre har ikke noe å gjøre i bil. Det hører hjemme i båt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hmm ja lister var ikke så dumt hehe. Men fliser vet jeg nå ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Haha, litt over middels sært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 - Ruster bilen din mye? - Nei, men er jævlig plaget med råte Snedig tiltak, det der. Men er vel bedre enn det fuktige teppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Toghorn? Forklar litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitter Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Arti greie det der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Folk fra Fevik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har noen fliser og flise lim liggende du kan få. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå