Gå til innhold

Mistet lappen!!!!

Aleks
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har selv "mistet" lappen i 5 min. for å sladde på en parkeringsplass utenfor et senter i Bergen.

Da var vi masse biler og alle ventet på tur slik at bare en om gangen kjørte en runde helt til politiet kom med fulle blålys inn på plassen og siktet seg rett inn på meg, av alle.. Flaks for kameraten min da, som satt og spiste i passasjersetet. Var hans bil og han hadde kjørt 2 min. tidligere uten å ha med seg lappen (rotet bort for anledingen).

Fikk bare advarsel.

Vet og om en luring som klarte å treffe den eneste parkerte bilen på en stor og ellers tom parkeringsplass. Stakk sef. av etterpå. Egentlig omtrent etter den episoden jeg synes politiet har blitt streng så tror kanskje han ødela en del for alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når idioter som ham stikker av etterpå syns jeg det er greit å reagere med å regulere litt ja. Men altså.... Sålenge det er kontrollert, kan onkel blå holde seg hjemme.

Skjønner ikke helt politikken i Norge. "Politiet tok 17 horekunder i helga" "ransbølge ruller over hele landet" altså..... prioriteringene i det norske samfunnet er helt ville. Virker som om de er mest opptatt av å bli sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til streng reaksjon da! :(

Her i Fredrikstad har vi et kjøpesenter som heter Østfoldhallen, og hvert år når snøen kommer er det like sikkert som amen i kirken at parkeringsplassen til dette senteret er fullt av "driftere" etter stengetid kl 20.00.

Jeg har tilbrakt mangfoldige timer der med den forrige bilen, og det blir garantert noen timer med den jeg har nå! Hehe.

Tingen er at politiet har vært der gjentatte ganger, noen ganger får vi beskjed om å være forsiktige, andre ganger har vi fått beskjed om å stikke.

Jeg har IKKE hørt om noen som har mistet lappen her pga sladding, og på denne plassen er det MANGE biler samtidig!

Men det kommer vel an på øyet som ser! :(

Lykke til hvertfall, håper det ordner seg for deg!

Vært der mange ganger selv også, kun blitt jaget engang. Det var på grunn av støyklager fra naboene... :(

Ja denne beskjeden fikk vi òg, altså pga. støy, IKKE pga. "farlig kjøring".

Jeg var der en 1/2 time igår 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når idioter som ham stikker av etterpå syns jeg det er greit å reagere med å regulere litt ja. Men altså.... Sålenge det er kontrollert, kan onkel blå holde seg hjemme.

Skjønner ikke helt politikken i Norge. "Politiet tok 17 horekunder i helga" "ransbølge ruller over hele landet" altså..... prioriteringene i det norske samfunnet er helt ville. Virker som om de er mest opptatt av å bli sett.

I dag hadde jeg sikkert bare tipset politiet om hvem det var, vet ikke hvorfor jeg ikke gjorde det den gangen.

Før dette skjedde har en kamerat av meg opplevd at politiet selv har kommet og sett at alt foregår på en ordentlig måte, spunnet en liten runde og kjørt igjen. Dette var på en liten plass som tilhører Veivesenet hvor det ikke er mye å gjøre skade på, og som det foregår en del sladding på hver vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte så er det dristige tullinger som driver på sånn også, og det er lett å bli litt revet med. Har selv funnet ut at det er lett å misforstå hverandre eller bli misforstått hvis man holder på flere biler samtidig.

Jeg drifta ganske heftig rundt ved østfoldhallen for noen år siden. Da kom det en annen bil og tøffa seg. Det var egentlig ganske skummelt siden han viste seg å være ganske uberegnelig. Plutselig kom på tvers av den retningen jeg drifta i osv. Så fant ut at det var like greit å avslutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en hendelse på ikea i bergen ang øvelseskjøring for en stund siden. Jobber der selv og så på kamera... kjørte ned et sånt handlevogskur og det måtte skiftes ut. Var umulig å se reg.nr

Og gjett hva et sånt skur koster? Jo... 40k ! virket usannsynlig, men det eg ble fortalt...

40.000 høres ikke overraskende ut - dette er ikke akkurat flatpakket hyllevare man kan kjøpe på nærmeste Ikea.;) Oppstår det skader på innfestingen i bakken, kan nok skaden bli ennå dyrere.

Kan ikke få sagt nok hvor latterlig slikt er.... Om det er 400 x 800 meter parkeringsplass, uten en bil, uten en lyktestolpe, noe som helst...Hvorfor i svarte h&/4te skal politiet da komme å herpe moroa med å beslaglegge førerkort???

Som nevnt synes jeg det spiller stor rolle hvem som eier området/parkeringsplassen. Jeg må innrømme at jeg ikke er overrasket hvis endel private næringsdrivende med mange besøkende på dagtid, ber politiet sjekke trafikken på området på sen kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt riktig!!! og det irriterer meg noe jævli den beskrivelsen som står der! for det var ikke såååå uvettig som han ligger det fram her..

eg har kjørt bakhjulstrekker no i 4 år.. og lekt meg time inn og time ut på glatten.. og vil si det at mener at eg har rimelig god kontroll på bilen min! og vi var ikke nærmt noe folk eller andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...