Hyggmaister Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Synes det er en grei by jeg, liker utelivet der kjempegodt =) Har ikke vært utsatt eller vitne til noe blind vold der jeg?? Men uansett er det jo hvem du går sammen med, i tillegg om du trives i "stort hektisk" eller "lite landlig" miljø, som til sist avgjør hvordan du trives...Mao er jo mye opp til en selv Oljelinja der inne skal være meget bra, og Stavanger er jo uansett rett by om en vil satse på olje Også har man jo Viking Stadion da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Utelivet er ganske greit for de som er 21+, men for oss som fortsatt er 18, er det ikke så mye å skryte over. Selvfølgelig, man må ikke være utsatt for blind vold for å vite at det finnes veldig mye av det. Var NESTEN slik at de ville flytte oljehovedstaden til østlandet, fy og fy:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Satan så mye driiid folk har skreve her, Blind vold: 90% av alle de som tror at de har blitt utsatt for blind vold har selv fremprovosert volden. Blind vold finns ikkje sålenge du holde kjeft og snakke fint te folk. Utesteder : ,(ser at du er 19) Lørdag: Beverly og sportscafeen. Torsdager dickens. Fredager er zZz I stavanger. Bosted: Billig på Storhaug som nevnt, eller hybel i Hillevåg evt mariero. Bil relatert : Vaskehall, Hydro texaco løkkeveien, eneste som duger. Kjøreruter : Som sagt mye rush, naviger deg frem ( dette lærer du dersom du prøver deg frem og ikke bare følger flokken) Liker selv og kjøre rundt i sentrum på kveldstid, mye penger og hente på litt kjøring, folk er gavmilde, spesiellt når det regner, ( som det så oftest gjør). Folk pleier heller ikke og dulte borti bilen din/ lage riper osv, med mindre du kjører utenfor et utested som heter Opera. Byen er fantastisk! en sommer der MÅ oppleves. , Må virkelig si at jeg savner byen., flytter tilbake i Mai! Ellers vil jeg også tro at det er et pluss og være over 20 ang utesteder. Men ikke vær redd for vold, det er virkelig ikke så mye vold som folk skal ha det til.. "uuuh, det er en så tøff by, vi sloss heeele tiden...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flytt til Sunndal, og få deg jobb på Hydro! Tjener bra der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hva mener dere med oljelinja? Borekurs eller VG2 Brønnteknikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Tusen takk for alle kommetarer! Jeg har bestemmt meg, hun jeg satsa alt jeg eier og har på skal få angre! Men ja, hvis noen kunne hjulpet meg med og få tak i jobb hadde jeg vært berga, fordi leilighet osv, det tar jeg som det kommer Jeg skal gå borekurs og brønnteknikk, skal ha offshore fagbrev.. Var i kontakt med en rektor på Peteka i stad Han virket veldig hyggelig! Med vennlig Hilsen Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Fikk litt lyst til å ta meg en tur til Stavanger når jeg leser det her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hva mener du med at du skal ha fagbrev offshore? Fagbrev som rouchneck? Ikke akkurat gjort i en håndvending... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Eg seie bare, velkommen t stavanger! Du må ikke høre på alle pessimistene her, stvanger er verdens beste by å bo i etter min mening.. Flott uteliv, bra damer og MANGE bmw'er og er du sjikkelig heldig så finner du en leilighet på sola, ca. 1 mil utenfor stavanger. Det er den mest sentrale plassen å bo i forhold til stavanger- sandnes og Kvadrat kjøpesenter viss du er en sånn type + at det er der de grommeste bimmerene er Skal du du ha med deg e30'en foresten? Ørjan^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg skal gå de årene på skole som trengs! Jeg har god tid, og nå veit jeg veldig godt hva jeg vil gjøre! og det er og jobbe, jobbe jobbe,jobbe, og påkoste bimmer, så jobbe jobbe jobbe, og leve et rolig liv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther24 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Halo bimmers-folk Jeg er en 19- år gammel gutt ifra Østerdalen. Jeg skal flytte til Stavanger, Er det noen som veit av noen ledige jobber der? Det meste innen fysike og møkkete jobber taes.. Har Truck fører bevis.. Vennligst hjelp om du vet av noe, Mvh Desperat Håvard Falck Faen ikke glem at Stavanger har VIKING FK!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Satan så mye driiid folk har skreve her,Blind vold: 90% av alle de som tror at de har blitt utsatt for blind vold har selv fremprovosert volden. Blind vold finns ikkje sålenge du holde kjeft og snakke fint te folk.. Ikke enig i dette dessverre, vært flere tilfeller der folk har blitt slått ned uten å engang å få sett fyren. Har selv blitt angrepet bakfra av en jeg ikke har peiling på hvem var, og ikke sett han en gang før det skjedde. Har også noen kamerater som har blitt spurt om de hadde røyk, og de ble slått ned/forsøkt slått ned fordi de ikke hadde. Han jeg kjenner best av de er godt trent fra millitæret for å si det slik, og prøvde å unngå bråk og å gjøre noe som han kunne bli strengt straffet for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Når er du i stavanger? Søk i National Oilwell Varco, di trenger mekanikere. Vedlikehold av BOP Osv. Har verksted i dusavik. Ta kontakt på PM om du vil ha mail adr til sjefen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 hylle? flytte til stavanger? why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Satan så mye driiid folk har skreve her,Blind vold: 90% av alle de som tror at de har blitt utsatt for blind vold har selv fremprovosert volden. Blind vold finns ikkje sålenge du holde kjeft og snakke fint te folk.. Ikke enig i dette dessverre, vært flere tilfeller der folk har blitt slått ned uten å engang å få sett fyren. Har selv blitt angrepet bakfra av en jeg ikke har peiling på hvem var, og ikke sett han en gang før det skjedde. Har også noen kamerater som har blitt spurt om de hadde røyk, og de ble slått ned/forsøkt slått ned fordi de ikke hadde. Han jeg kjenner best av de er godt trent fra millitæret for å si det slik, og prøvde å unngå bråk og å gjøre noe som han kunne bli strengt straffet for. Må si meg at det finnes flere slike situasjoner hver helg. Passet på døra på et utested i byen for et par helger siden, da kom det et par utlendinger bort til en stakkars som hadde gått ut for å ta en telefon, og spurte mobilfyren om han hadde noe hasj på seg. Da telefonfyren sa at han ikke hadde det, hoppet alle på ham. Lite blind vold, sa du, hylle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg