Gå til innhold

Når ASC slår inn

MonsterE46
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har bare asc, det lager en skrape lyd når den jobber... Har lært at den lyden er en påminnelse om at du har glemt å skru den av :wink:

Min ASC lager ikke lyder når den jobber...

Men du har vel en av de få bilene som kun har asc, og ikke asc+t, så hos deg skjer vel ikke annet enn at den struper motoren? Det lager jo ikke spesielt mye lyd nei...

Min bremser hjulene også, men det står bare asc på knappen. skal kanskje ikke stå +t på knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager lyd på E38en også ja, men fortsatt ganske mye mindre enn på mange andre bilmerker. En kollega med '04 Octavia 4x4 satt på, og lurte på om ikke min lagde lyd når antispinnen slo inn... ;) Jeg hører den godt, men det er tydeligvis noen nivå opp på Octaviaen... ;)

Hørte også noe om at BMW hadde laget en stillere versjon som kom en gang tidlig 2000-tall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har acs+t på min 97 520. Det slår og knirker litt når bremsene jobber bak.

Jeg har fjernet spjeldet som struper motoren, så hos meg hører man at bremsene jobber litt mere bak, før tilslutt bensin kuttes til dysene og motorkraften redusereres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare asc, det lager en skrape lyd når den jobber... Har lært at den lyden er en påminnelse om at du har glemt å skru den av :wink:

den lampa som blinker er også en påminner om at du har glemt og slå av :P

jeg husker ikke om min lager lyd jeg. så siden jeg ikke husker det kan det ikke være mye lyd hvertfal. da ville jeg nok lakt mer merke til den :P jeg kjører stort sett med den av jeg da. jeg liker og bestemme over bilen selv. blir litt skeptisk til at bilen skal gjøre tinge jeg ikke helt venter meg. føler jeg har mer kontroll over bilen når jeg er sjefen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...