Gå til innhold

E46 R/T knapp på rattet


JuB
 Share

Anbefalte innlegg

radio/telefon

om du har telefon så bytter du til den fra radio.

kan jo bygge den om til å bli av med traction controll, sett det har blitt gjort på flere us sider.

Det hørtes jo helt rått ut. Hvilken side så du det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke telefon ? Funker rattet da , med volum og styring av cd spiller - cruisecontrol osv.?

Tror du får ratt enten med R/T knapp eller varme i rattet. Så da er den vel der bare. Helt sikkert opplegg for det om du monterer inne integrert telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

radio/telefon

om du har telefon så bytter du til den fra radio.

kan jo bygge den om til å bli av med traction controll, sett det har blitt gjort på flere us sider.

Det hørtes jo helt rått ut. Hvilken side så du det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

radio/telefon

om du har telefon så bytter du til den fra radio.

kan jo bygge den om til å bli av med traction controll, sett det har blitt gjort på flere us sider.

Det hørtes jo helt rått ut. Hvilken side så du det på?

Har søkt litt rundt på dette, man fant bare andre som ønsket å gjøre det samme. Uansett så antar jeg man trekker om ledningene fra ASC-/DSC-knappen og opp til kontakten til rattet. Det kan også kanskje være mulig å kunne omprogrammere dette på et vis.

Skulle ha vært den knappen man kunne bytte fra CD til radio når den ikke funker til telefon, for det kan man jo ikke på ratte, enig at det er idiotisk med en knapp som ikke brukes til noe.

Ja, hadde vært fint med en knapp der man kunne veksle mellom radio og cd. Har også savnet en "pause"-knapp til musikken, evt. mute på rattet. Pause-knapp har jeg forsåvidt nå til iPod-oppsettet mitt (den andre telefonknappen), da man kan velge dette på inne på settings-menyen der, men synes det kunne vært standard.

PS: kan man koble ut ESP?

Trykk/hold inne ASC-/DSC-knappen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...