Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes folket er penest på en E30?

Jeg skal handle meg E30 som førstebil. Skal ikke ha sånn "blod" styling.

E46 look-alike eller noe i den duren. Men, hva synes du er pent på en e30?

Jeg selv synes Borbet felger og M-tech II er pent på en E30.

Priser er også fint å få med. Ikke alt en 17 år gammel gutt har råd til

Mathias

Skrevet

Kommer ann på om du kjøper preface eller facelift, men det vet du sikkert... Har hatt 2 E30'er, begge preface. Vil anbefale deg å kjøpe noe med 6'er i hvertfall. Lyden er helt fantastisk.

Skrevet
Pre-facelift. Alpinafront og vinge.

Facelift. M-tech2.

Når det kommer til felger, liker jeg best BBS rs, Alpina, Hartge, Schmidt modern line og MIM.

+1 =)

Skrevet

Gå hvertfall ikke for E46 kopi fangere, GTS fangere, angeleyes, clear look lykter bak, svære vinger osv. Bare helt kvalmt.

Enig med Yngve, original styling fra BMW, Hartge og Alpina er det som gjelder ;)

Dessuten burde du tenke deg litt om ang felgvalg, Brock B1 etc er alt for oppbrukt og ikke minst kjedelige felger :)

BBS RS er dyrt, men absolutt det peneste valget på gammel BMW etter min mening. Alpina er pene og stilrene felger, MIM er kule og klassiske, Hartge er stilige og pene og Scmidt Modern line er absolutt bedre enn Keskin Kt1/Oz Futura! :)

Skrevet

Preface er jo M-tech1 veldig pent, men kanskje litt dyrt. Faceliften er jo meget stilig med M-tech2 men også igjen dyrt, slik som de over sier. Men Alpina-leppe er ikke feil!

Jeg synes ikke det er pent med e46 fangere på en e30 fordi e30 er en mye mer kantede bil, mens e46 har mer runde linjer, så dette blir kræsj ilag.

Skrevet

Her er min E30 firedørs med M-tech I :)

Ikke noe bra bilder men er iallefall bilder :)

Første bildene er med 16" Azev A og ca 40mm senk , det siste er med 17" TSW Venom, og 70mm senk fram og 60 bak...

71bzjbo7ob1s1jnjefgn.jpg

7timnumks1c0xqvudfvz.jpg

grhxgfd2n694s55ppt6s.jpg

Skrevet

7hx8aa1a62qwzkrj8uon.jpg

Den perfekte 4-dørs E30 både under panseret, innvendig og utvendig? :)

Dog hadde den vært enda bedre om han hadde droppet lyktelistene og hivd på chrome nyrer :)

Skrevet
Enig med yngve! :)

Men m-tech II er jo dyrt for en gutt som har handla seg førstebil. Men og gå for en prefacelift med alpinafront er ikke feil :)

Alt trenger jo ikke å bli gjort med en gang.

Jeg kjøpte min som første bil, og med litt sparing og hard prioritering, har den fått m-tech2 og litt mer.

En har mye mer glede av bilen når oppgraderingene kommer litt etter litt.

Skrevet
Enig med yngve! :)

Men m-tech II er jo dyrt for en gutt som har handla seg førstebil. Men og gå for en prefacelift med alpinafront er ikke feil :)

Alt trenger jo ikke å bli gjort med en gang.

Jeg kjøpte min som første bil, og med litt sparing og hard prioritering, har den fått m-tech2 og litt mer.

En har mye mer glede av bilen når oppgraderingene kommer litt etter litt.

Jaja, ikke misforstå. :lol:

Det blir helt sikkert litt kjøring, å hvis han da velger m20'n så går det jo litt suppe. Å inkl. at facelift er en del dyrere enn preface.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...