Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bil jeg hadde valgt framfor enhver BMW hadde vært en 1969 Dodge Charger R/T med en 426 hemi.. Lik den som Eirik la inn bilde av ovenfor her, det er uten tvil guttedrømmen! Ekte amerikaner! Nye mercer har forresten hermet etter den nye chargeren mener jeg, noen flere som ser likheter på front der ?

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
på ferie hadde vi denne bilen, må si at lyden og bilen var rå, men hadde vel neppe kjøpt den. Behold e-36en du!! Chargern er kul den, men hadde heller tatt en strøken gammel en en nyere en.

lc3ng5r78asq1x8gt13a.jpg

v1yo7fk0mgwtt7mq3389.jpg

Den bilen der er ikke RÅ. haha se på den stygge grillen!

Skrevet
Jeg kan lage en tråd om vår nye 300C Hemi når jeg kommer over dit, hvis det er av interesse ;D

Hvor i Florida er du, Monica?

Ja du må lage en tråd om den!

Er i Orlando, 10min unna SeaWorld..

Haha, var akkurat samme plassen da jeg var 6 år! :D

Skrevet
Jeg kan lage en tråd om vår nye 300C Hemi når jeg kommer over dit, hvis det er av interesse ;D

Haha, var akkurat samme plassen da jeg var 6 år! :D

Vært mye i usa men venninna mi bor her så derfor ble det orlando denne gangen

Skrevet
Behold e-36en du!!

Jeg skal nok ikke kvitte meg med E36en, dersom det var meg du siktet til ;P

Dessuten, touringen har jeg her i landet, og i USA har vi Z4 og Hemien.

Skal uansett lage tråd om Z4en når jeg kommer meg over, så kan godt slenge meg litt om 300Cen :)

Orlando ja...fint der :)

Vi bor 2,5 kjappe timer lenger nord, i Lake City.

Med tanke på bilpriser der borte flytter jeg etterhvert permanent...

Skrevet

En kompis var nedover på ferietur nedi der i sommer.. Det endte med at han dro med seg en Corvette C5 hjem igjen, haha.

Skrevet
Jamen det er jo deilige biler, så du er da _litt_ tilgitt!

Takk for det ;)

Det er veldig lite med bmw her. Di få jeg har sett er spell nye 7- serier, ingen 3 eller 5-serier. Bmw butikken her har nye biler i en stoor 5 etg parkerinshus!

Nå venninna mi skal en dag på stranden skal jeg dit å se..

Har de 5 etg me nye biler? :o

Der BØR du finne noe fint!

Lat som du er rik(viss du ikke er det da :P) å prøvekjør alle de råe bilene =D

Skrevet
En Charger er ikke meg imot. Hatt dilla på dem lenge. Synd dem koster en hel enebolig her i Norge.

lieby08nnu8izzrg2id1.jpg

am6t7yux2o1mmaq8o5o6.jpg

ply69c73n0q0qtbhp4e8.jpg

Jeg er i grunn helt uenig. Denne bilen er da ikke noe pen og se på.. den er både høg i karosseriet og har 2 dører for mye. Den nye camaroen er komt ca tusen lysår lengre innen design i forhold til chargeren.

Skrevet

Den nye Camaroen er den eneste som er i nærheten av fristende, men egentlig ikke.. Har bare ikke sansen for amerikanske biler.

Forresten er Busch Garden er absolutt verdt et besøk når man er i nærheten (parken ligger utenfor Tampa, ca. 100 km fra Orlando) hvis man liker berg og dalbaner og annen morro!

Skrevet
Det der er jo en Dodge Avenger. Eller er jeg helt på bærtur?

Edit: Jeg var nesten helt på bærtur :lol: Men de ligner litt for mye til at jeg synes Chargeren er fin. Dette er en Dodge Charger!

hp3subt08lys459ieapc.jpg

Rå den :D

Skrevet

Camaroen er helt rå. Fatter ikke at noen en gang finner på å sammenligne den med en E36.. :shock: Putt i E36en 700 gamp, jeg ville fortsatt ikke sett to ganger på den om jeg hadde fått valget.

Samme gjelder C6.

Charger V6 brukes faktisk en del av Interstate Police der borte. Så en politiutgave første gang utenfor Washington D.C. for et par år siden. Han hadde stoppa en UPS-bil.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...