Gå til innhold

Min z4 roadster (nye bilder side 18) SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

":34zgmsx8]Da er bilen vasket, og sommerdekka på :) Deilig!

Huska ikke at sommerdekka støyet såpass mye mer enn vinterdekka. Kan ikke huske så stor forskjell når jeg byttet andre veien i høst...

Ser forøvrig at bilen har fått masse riper i løpet av vinteren, så nå er det snart poleringstid!

så du var ute å råne i går kveld ja, stod og vente på grøntlys i fotgjengerfeltet mot senteret. Liff skuffa over at taket ikke var nede. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du var ute å råne i går kveld ja, stod og vente på grøntlys i fotgjengerfeltet mot senteret. Liff skuffa over at taket ikke var nede. :wink:

hmm, trodde taket var nede så lenge sommerdekka mine sto på i går.

Kjørte litt tur med taket nede, og fikk hengt litt utenfor Pizzabua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":23umf8jc]

hmm, trodde taket var nede så lenge sommerdekka mine sto på i går.

Kjørte litt tur med taket nede, og fikk hengt litt utenfor Pizzabua :)

var innom der i går jeg også, men da brukte jeg bena(bruker kortere tid en med bil). Så det stod noen lokale helter der. En e90 med hartge merker også svingte det innom en e91 lci som så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stadig lokale helter på plassen der.

Når jeg var innom i går sto det bl.a. en hvit X5 der, og så kom det en rød Audi S4 avant (Den gode gamle typen, basert på gamle A6) Hørtes ut som den gikk no fælt, men han kjørte bare pent.

Forran vaskehallen i Ryenkrysset er det også rimelig bra oppmøte med rånere har jeg sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":rbagsm2c]Da er bilen vasket, og sommerdekka på :) Deilig!

Huska ikke at sommerdekka støyet såpass mye mer enn vinterdekka. Kan ikke huske så stor forskjell når jeg byttet andre veien i høst...

Ser forøvrig at bilen har fått masse riper i løpet av vinteren, så nå er det snart poleringstid!

Jeg ble skremt over den støyveggen som kom etter sommerdekkene kom på :lol: Men har vendt meg til det nå da heldigvis.

Har samme problemet som deg med riper også, må finne frem maskin snart tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke kjempefan av taket nede gjennom byen selv. Får hvertfall nok folk til å titte, og stort sett en eller annen kommentar fra ungdomsgjenger når en står på rødt lys. I går var jeg gjennom Grønland, opp forbi Tøyen og Helsfyr før jeg kjørte ut på Ring 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...