Fredrik Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 ":2jwabqug]hehe, før har jeg måttet strekke meg etter clutchen, og gjerne dra setet et hakk frem i køkjøring Hehehe... det er ikke meningen at man skal ligge når man kjører bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Hva?! hehe, blir dårlig med det nå i alle fall. Nå er det aktiv kjørestilling som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Flott bil og fine bilder! Som så mange andre også sier var interiøret kremen på kaka Får håpe du er tilfreds Trodde ikke det var så sparsomt med plass framme i coupén som du sier.. Trodde egentlig jeg fint kunne finne en behagelig sittestilling oppi en Z3 eller Z4, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Takk for det Det kommer nok litt an på hva du er vane med fra før da. Det beste er jo bare å prøvesitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Disse bilene er det ikke akkurat overflod av i Norge å få kjøpt. I Tyskland derimot er det hundrevis å velge mellom. Tror det blir import på meg når den tid kommer. Må se hva jeg klarer å få til i løpet av sommeren/høsten. Hatt lyst på Z4 i et par år nå og din er jo bare fantastisk nydelig, space Du går en fin tid i møte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Mulig jeg har sagt det før, men flott bil, [space], herlig fargekombinasjon! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 liker denne bilen ja! kanksje dette er en framtidig konebil, istedenfor 1-serie coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Takk takk! Synd jeg ikke har noen teaserbilder av deler som ligger på vent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Da er felger på vei mot Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Gratulerer med flott bil. Og ikke minst en veldig riktig fargekombinasjon Er forøvrig helt enig med deg hva gjelder setene. Hva slags felger har du kjøpt deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Takk takk! Du har jo hakket vassere fargekombo da, selv om det er de samme fargene Felgene er cslvarianten GS har fått på lager nå. Må ta en tur til butikken til uka og prøve de på, da det er mulig det blir litt tight fit der, men ut fra det jeg har lest på andre forum skal de gå på uten problemer (Med tanke på ET). Fikk luftet håret hjem fra jobb i dag Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 ":2n2e0z7o]Takk takk!Du har jo hakket vassere fargekombo da, selv om det er de samme fargene Felgene er cslvarianten GS har fått på lager nå. Må ta en tur til butikken til uka og prøve de på, da det er mulig det blir litt tight fit der, men ut fra det jeg har lest på andre forum skal de gå på uten problemer (Med tanke på ET). Fikk luftet håret hjem fra jobb i dag Deilig! csl felgene er helt nydelige! Grattis. Det gleder jeg meg til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 ":3bo6ico8]Takk takk!Du har jo hakket vassere fargekombo da, selv om det er de samme fargene Felgene er cslvarianten GS har fått på lager nå. Må ta en tur til butikken til uka og prøve de på, da det er mulig det blir litt tight fit der, men ut fra det jeg har lest på andre forum skal de gå på uten problemer (Med tanke på ET). Fikk luftet håret hjem fra jobb i dag Deilig! Fargekombo blir alltid et spørsmål om smak, men jeg er fornøyd Men skulle jeg sagt en utv. farge som kler Z4 best, ville jeg sagt sort. Hvis det er csl 19" du tenker på, er det sikkert de samme jeg hadde på min forrige Z4: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Nydelig! Det der er faktisk en grå versjon av bilen min om et par uker. Har aerokitet liggende i garasjen klar for montering Hva slags senking har du på bildene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Dette er en hysterisk sexy felg!!! Grattis, og husk bilder!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå