-Martin- Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16544230 Ramlet over denne pene 330D touringen på finn, syntes igrunn prisen var temmelig fornuftig til tross for voksen km. stand. Er det mye plukk på disse diesel purkene etter noen km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 ikke så ille pris det der, men ville nok valgt 204hk motoren med manuell når først skulle ha 330. Det er vel også noen som har måttet byttet turbo ved km rundt 100-130 samt automatkasse så du kan jo høre med selger om dette kanskje er gjort. Ellers en knakende god bil ellers har man denne guiden på e46 http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Takker! Flaut at jeg ikke har vært innom den E46 guiden når jeg har vært eplekjekk og linket den til mange andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Takker!Flaut at jeg ikke har vært innom den E46 guiden når jeg har vært eplekjekk og linket den til mange andre... Har ikke vurdert og importer da? da kan du jo få det utstyret du vil, fargen osv, km standen og alikevel billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Synes førersetet så bedrøvelig ut på den der. Ser ut som noen har gått inn/ut konstant i de km den bilen der har gått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 jeg vil tro blitzen gjør setet 10 ganger værre enn det egentlig er! Synes prisen var grei, den er jo bra utstyrt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Takker!Flaut at jeg ikke har vært innom den E46 guiden når jeg har vært eplekjekk og linket den til mange andre... Har ikke vurdert og importer da? da kan du jo få det utstyret du vil, fargen osv, km standen og alikevel billigere. Ja vel, forklar hvordan det blir så mye billigere er du snill. Ellers så er det vel det vanlige man må sjekke på E46, nemlig rust. Om bilen er i bra bruksstand så vil jeg påstå at den har en bra pris, selv om jeg også personlig ville hatt 204hk motoren og manuell. Men aller aller helst en 330i med manuell selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 En på jobb var og sjekket ut den bilen der. Den så visstnok bra ut, bortsett fra en bulk i den ene bakdøren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Far min inporterer biler fra tyskland og har drevet med dei i 21 år nå. Har inportert en e46 320 ci sport til meg som jeg satt på senk, eksos, felger osv og solgte 80 000kr dyrer etterpå. Skal selv ha meg 330d. 140 tusen i avgifter. Bilene ligger på runt 80-100 tusen med lav km, rett farge, mye utstyr osv. Da kan du også velge å vrake, går du på finn.no her kommer det opp 2 stk vis du hykker av på svart, skinn, 330, touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Har ikke noe hastverk med å bytte bil, så det blir nok ikke denne. Men er veldig klar for E46 330dT M-tech merker jeg. Jeg er avhengig av å låne en del av pengene til bilen, og da er privatimport trøblete vel? Tar importforhandlere mye fortjeneste ved å importere for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Har ikke noe hastverk med å bytte bil, så det blir nok ikke denne. Men er veldig klar for E46 330dT M-tech merker jeg.Jeg er avhengig av å låne en del av pengene til bilen, og da er privatimport trøblete vel? Tar importforhandlere mye fortjeneste ved å importere for meg? Blir nokk knsje litt trøbbel vis det er privat. Men det jeg nevnte er igjennom bilbutikk og finnansiering fikses. Er ganske gira på 330d touring selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Far min inporterer biler fra tyskland og har drevet med dei i 21 år nå. Har inportert en e46 320 ci sport til meg som jeg satt på senk, eksos, felger osv og solgte 80 000kr dyrer etterpå. Skal selv ha meg 330d. 140 tusen i avgifter. Bilene ligger på runt 80-100 tusen med lav km, rett farge, mye utstyr osv. Da kan du også velge å vrake, går du på finn.no her kommer det opp 2 stk vis du hykker av på svart, skinn, 330, touring Det beviser vel bare at den gamle floskelen om at den siste idiot ikke er født enda fortsatt er gjeldende. For det hørest ut som du da har fått en VELDIG bra pris for den 320ci`n. Men nok om det. Si at man finner en 02 330Dat til 10.000 euro i Tyskland. Legg på for frakt og mva+avgift. Voila, den koster 245.000,- Og da har mann NULL garanti, og heller ingen vinterhjul. Og det er jo heller ikke slik at man bare kan "velge og vrake" i biler om man bestemmer seg for at det er akkurat en slik bil man skal ha. 30 2002 modeller med under 150.000km på mobile pr.dags dato. De fleste med langt mindre utstyr enn den som denne tråden omhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Far min inporterer biler fra tyskland og har drevet med dei i 21 år nå. Har inportert en e46 320 ci sport til meg som jeg satt på senk, eksos, felger osv og solgte 80 000kr dyrer etterpå. Skal selv ha meg 330d. 140 tusen i avgifter. Bilene ligger på runt 80-100 tusen med lav km, rett farge, mye utstyr osv. Da kan du også velge å vrake, går du på finn.no her kommer det opp 2 stk vis du hykker av på svart, skinn, 330, touring Det beviser vel bare at den gamle floskelen om at den siste idiot ikke er født enda fortsatt er gjeldende. For det hørest ut som du da har fått en VELDIG bra pris for den 320ci`n. Men nok om det. Si at man finner en 02 330Dat til 10.000 euro i Tyskland. Legg på for frakt og mva+avgift. Voila, den koster 245.000,- Og da har mann NULL garanti, og heller ingen vinterhjul. Og det er jo heller ikke slik at man bare kan "velge og vrake" i biler om man bestemmer seg for at det er akkurat en slik bil man skal ha. 30 2002 modeller med under 150.000km på mobile pr.dags dato. De fleste med langt mindre utstyr enn den som denne tråden omhandler. Så er det ikke bare på mobile bilene ligger heller vettdu. De bilene som ligger der er for alle. Er også noen for de som driver firma osv. Men nokk om det. De fleste 330ene i norge ligger på 300 alikevell å får du deg en til 220-240 så har du gjort en go handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Ja, det er jo det som er hele poenget her. Bilen som trådstarter linker til er priset til 240.000,- Og det er en bra pris. Det skal VELDIG godt gjørest å importere en med mer utstyr for en billigere penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Er det noen biler man tjener noe særlig på uansett? Kjøpe i tyskland har handlet mest om at man får et mye bedre utvalg for min del. På de bilene jeg har vært interessert i har som regel import blitt dyrere - og det uten å regne med kostnadene jeg har med å hente den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå