kimka3 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 hehe, alle har hver vår smak=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Det er jo stilig med litt neon under bilen. Så lenge det er enkelt å ikke overdrevet. Å folk legger mere merke til deg da, tenk dere om kvelden kommer kjørende. Det er jo fint det da. Men ikke på originale biler. Det ser dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 teit? last year? eller ikje fette rått!! Hehe..det var et innfall som gikk fort over det der.. Tror lysene ble kjøpt i 2004 eller no.. Harry eller ikke, jeg syns det var stili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 teit? last year? Helt enig.fette stygt!! There I fixed it 9 år for sent ute kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Det er jo stilig med litt neon under bilen. Så lenge det er enkelt å ikke overdrevet... Kan du forklare forskjell på enkelt og overdrevet bruk av neon under bilen? Jeg mener at er det neon under bilen så er et neon under bilen. Overdrevet når man kan se det... Er det enkelt så kan man ikke se det. Ergo ingen vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hvis man setter neon på en bmw mener jeg at man kan kalle det en pakkistralle. min mening er NEI. hehe men du velger såklart selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Skal du seriøst putte neon lys under bilen? er ikke det litt 2001?! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 det fine med og være eier på bilen er at man kan gjøre som man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 +1 Ville valgt rødt eller kvitt Kva eg meina om neonlys skal eg holde kjeft om, slik en del andre burde også, er ikkje vår bil tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Er det ikke neon som skal henge inne på nattklubber da men smaken er som baken. uavhengig av at det ikke ser spesielt bra ut, etter min mening er det jo omtrent som å be pent om å blitt stoppa av onkel blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 det fine med og være eier på bilen er at man kan gjøre som man vil Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå