Gå til innhold

Oransje eller hvite blinklys på min E36? Stem NÅ!

Skal jeg ha hvit/smoked eller oransje blinklys på min E36?  

114 stemmer

1. 1. Skal jeg ha hvit/smoked eller oransje blinklys på min E36?

• Hvit/Smoked blinklys
      58
    • Oransje blinklys
      56

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er enda veldig i tvil.

Jeg kan iallefall si at da jeg gikk fra hvite til oransje blinkere på den jeg hadde, så ble ikke bare bilen mye penere, men jeg fikk også ny og bedre jobb, bedre drag på damene og generelt økt livskvalitet.

Anbefaller deg så absolutt å ta steget fullt ut. Det kan føles rart i starten, men etterhvert vil du lure på hvordan du greide kjøre rundt med hvite blinklys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan iallefall si at da jeg gikk fra hvite til oransje blinkere på den jeg hadde, så ble ikke bare bilen mye penere, men jeg fikk også ny og bedre jobb, bedre drag på damene og generelt økt livskvalitet.

Anbefaller deg så absolutt å ta steget fullt ut. Det kan føles rart i starten, men etterhvert vil du lure på hvordan du greide kjøre rundt med hvite blinklys.

Haha... life changing experience :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det var nok de orange blinkersene som gjorde susen... beste innlegget i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit helt klart, og av en grunn - baklyktene er stygge originalt på E36 med orange blinklys og hvitt ryggelys. Om ryggelyset hadde vert orange hadde det vert mye penere.

Men bilens ett forfra såg ikke så galt ut med orange altså. Ser litt nyere ut med hvite da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...