The StigMeister Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 *Være med på skrytetråden* Racinhart RS721 i år også.. Marge RÅ bil! Feteste e36 sedanen på forumet! Creds til BreitBau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Åjasså!Vært i garasjen med mister søreng har vi? Jau det har vi. Var under vårpussen. Bilpleiesjappa hadde jo fotostudio så det kunne vi ikke la stå ubukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 I år blir nok Rondellene byttet ut med Schmidt PC-Line. må bare få coilovers'a og spacerne så jeg får de på. I Fjor I år på Leif Haralds gamle E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 AI AIAI, har virkelig ikke lust å sende felgene oppover nor jeg ser disse bildene gitt. du kan gått få pengene igjenn vis du vil det På med så blir det "ny" bil og "nye" felger. bmw e30 "m3" med rondell 10 og 8,5x18 med svart senter sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 I år blir det nye felger, hentet fra ze germanz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 I år som i fjor på min 528 (grå) og jens sin 528 svart rondell felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 AI AIAI, har virkelig ikke lust å sende felgene oppover nor jeg ser disse bildene gitt. du kan gått få pengene igjenn vis du vil det På med så blir det "ny" bil og "nye" felger. bmw e30 "m3" med rondell 10 og 8,5x18 med svart senter sikkert hehe, nei nå skal du bare konsentrere deg om å få levert hjula på postkontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Blir nylakkerte Rial Imola 8x17 på meg. Ikke lakka på bildet da som dere sikekrt ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm2000 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Blei nye 19" fra GS i år. 8" 235/35 forra og 9" 265/30 bak Hvor mye har du senka? Min er altfor høy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Her er mine nye felger, litt møkkete men men... 19" GS CSL-replika 235 foran / 265 Bak. Med bmw senterkopper og M merke. Hva syntes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Der har vi dem Fredheim Så bilen for 45 min siden, mye råere live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Takk takk, dine CH er også fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 sånne vil jeg ha å, gikk det greit på med den dim'en? På tide å få av hardtopen nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hva syntes folket? Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 19" GS CSL-replika 235 foran / 265 Bak. Med bmw senterkopper og M merke. Hva syntes folket? CSL felger er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå