catos88 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 kansje stian bør skjerpe seg. men det er jo fan ikke ditt problem Azeton.. uansett det er mye du gjør i fylla uten å tenke på hva som skjer!
Azeton Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Det blir fort mitt problem hvis han treffer meg i 130!
catos88 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 hahaha... jaja da hadde vi jo fått en frekk person mindre her i verden
Hansh Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Du har gjort det rette ved å kontakte advokat. I en slik situasjon hadde jeg ikke åpnet kjeften min med et ord til politiet uten en advokat til stede. Politet er eksperter på å snakke hardt og fiske/lyve for å klemme fram ting som de kan ta deg på.Først og fremst burde det kunne finnes bevis som vil styrke din sak. Telenors register vil kunne avdekke hvilken basestajon din mobiltelefon var tilknyttet i løpet av kvelden/natta, med mindre krasjen ikke skjedde rett rundt hushjørnet. Hvis din "venn" har kjørt gjennom et overvåket område som f.eks gjennom en bensinstasjon, industriområde etc vil dette kunne brukes sterkt. Stå hardt på dine krav og krev en skikkelig granskning. Jo vrangere du er, jo større sjanse er det for at de ikke orker å styre mer, og henlegger saken mot deg. Er han kompisen din real så tar han på seg det fulle ansvaret. Jeg skal la være å uttale meg om hva jeg syns om saker og ting, siden det ville endt i avliringer som ikke hører hjemme her. Å bo sammen med noen som har stjålet bilen din, fyllekjørt, krasja den og ikke tar på seg skylda?...."ok". Hvis avisen har fått sine opplysninger fra Politiet (som betegnes som en sikker kilde) er det ikke de som skal halshogges, det er isåfall politiet. Så får du heller som sagt levere inn din versjon, med klar hentydning til at politiet spekulerer. Samtale loggen fra telenor er slettet (gode kontakter) politiet har ikke noe bevis på at jeg ga nøkklene.. å de har heller ingen grunn til å lappen min... Og hvorfor er dette plutselig til fordel for deg når det har blitt foreslått å bruke din mobils posisjon som bevis for din uskyldighet?
S.Arnesen Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Samtale loggen fra telenor er slettet (gode kontakter) politiet har ikke noe bevis på at jeg ga nøkklene.. å de har heller ingen grunn til å lappen min... Ehm? Du bruker kontakter for å fjerne bevis som kan bevise at du ikke var innblandet? \:D/
catos88 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 nope... men jeg vil ikke at politiet skal snoke på samtale loggen min kostet meg en del penger men men
flonoen Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 hahaha... jaja da hadde vi jo fått en frekk person mindre her i verden For en tullete kommentar. Håper ikke den var ment sånn at da var det en mindre Azeton her i verden. Og når du driver og fjerner bevis som (om du snakker sant) hadde talt til din fordel... Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Enten er du en idiot, eller så har du ikke rent mel i posen. Og jeg tror forøvrig også at politiet fint kan finne ut om det med mobiltelefonen, samme hvor god kontakt du har i telenor. Tenk om det var sånn at en drapsmann (eller lommemannen) bare kunne ringt telenor-kontakten sin, og fått fjernet alle beviser om hvor mobiltelefonen hans var? Enten er kontakten din it-ansvarlig for telenor, eller så har noen misforstått grovt her. For ikke å snakke om at det jo gjerne er straffbart å tukle med bevis. Håper det er jeg som har misforstått situasjonen her.
catos88 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 1Time å 20min å avhør idag SATA for noen spørsmål... :S å så mange!! :S
catos88 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 hahaha... jaja da hadde vi jo fått en frekk person mindre her i verden For en tullete kommentar. Håper ikke den var ment sånn at da var det en mindre Azeton her i verden. Og når du driver og fjerner bevis som (om du snakker sant) hadde talt til din fordel... Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Enten er du en idiot, eller så har du ikke rent mel i posen. Og jeg tror forøvrig også at politiet fint kan finne ut om det med mobiltelefonen, samme hvor god kontakt du har i telenor. Tenk om det var sånn at en drapsmann (eller lommemannen) bare kunne ringt telenor-kontakten sin, og fått fjernet alle beviser om hvor mobiltelefonen hans var? Enten er kontakten din it-ansvarlig for telenor, eller så har noen misforstått grovt her. For ikke å snakke om at det jo gjerne er straffbart å tukle med bevis. Håper det er jeg som har misforstått situasjonen her. jeg har ikke kontakter i telenor... men innen for politiet haha kjekt å ha! jeg har aldri rent mel
catos88 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 Håper du blir tatt! gjør ikke det desverre får lappen snart igjen oxo..
S.Arnesen Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 jeg har ikke kontakter i telenor... men innen for politiet haha kjekt å ha! jeg har aldri rent mel WHAT? Hva i alle dager er det for noe "skryting"? Nettopp fått lappen du vel regner jeg med? Håper du blir tatt! gjør ikke det desverre får lappen snart igjen oxo.. Ja det er dessverre mange år siden politiet gjorde jobben sin skikkelig....
raynik Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 for noen idioter som legger ut slikt som dette på nett hvis di "aldri har rent mel i posen". hva skal du da fram med denne posten og diskusjonen her... spiller jo ikke noen rolle hva vi mener hvis du ikke er 100% uskyldig
wabby Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 nope... men jeg vil ikke at politiet skal snoke på samtale loggen min kostet meg en del penger men men Jøsses... du er så full av piss. Dine samtalelogger er nok ikke sletta skal jeg fortelle deg. Hilsen en som faktisk jobber innefor innenfor dette og vet nøyaktig hvordan samtaler blir ratet, logget, replikert og tatt backup av. Du er litt av en idiot...
Anbefalte innlegg