Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor i all verden søke sympati på et nettforum som det her om du oppfører deg som du gjør? Skryter av at du har kontakter i politiet som saboterer etterforskningen, at du betaler for det i tillegg. Første postene fra det gav jo et inntrykk av at du var en uskyldig part i dette, og det var vel noen her som synes synd i deg og trodde at du kanskje fikk litt slett behandling fra politiet. Men nå tror og håper jeg at de fleste her har forandret mening. Du er vel kanskje en kjenning av politiet også?

Edit: La inn et par punktum, slitsomt å lese.

Skrevet

Er vel ikke værre enn å tipse politiet i Troms om tråden.

Vi leverer gjerne ut informasjon dersom de trenger det til etterforskning. :)

Skrevet

Samtale loggen fra telenor er slettet :) (gode kontakter) :)

politiet har ikke noe bevis på at jeg ga nøkklene.. å de har heller ingen grunn til å lappen min...

Ehm? :? Du bruker kontakter for å fjerne bevis som kan bevise at du ikke var innblandet? \:D/

Kanskje samtaleloggen kunne avsløre andre ting som ikke hadde med akkurat denne saken å gjøre?;)

Skrevet

Kanskje samtaleloggen kunne avsløre andre ting som ikke hadde med akkurat denne saken å gjøre?;)

Sant det. Han skriver at han aldri har rent mel i posen, så det kan jo hende at fyllekjøring ikke er det eneste han frykter å bli dømt for....

Skrevet

Dette blir bare for dumt... jeg stenger derfor tråden for videre tullball. Jeg bumper imidlertid tråden med jevne mellomrom slik at den på en måte blir "sticky"... og man kan selvfølgelig søke etter tråden. Det er nesten så man får lyst til å informere politiet om tråden... :x

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...