Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta en E30 318 cab i går ved 21:10 tiden, ved Rema Sunndal. Den var sort med sølv felger. Spotta i dag en E46 med todelt lakk, svart (med flakes?) og sølv. Vet denne er avbildet her på bimmers. :wink:

Har dessverre ikke bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tråden kom opp igjen, vil jeg dele et møte jeg hadde på Onsdag (tror jeg): Jeg var på vei hjemover da jeg møtte en rød, såpeboblet tings i motgående felt. Etter hvert som jeg nærmet meg, oppdaget jeg at bilen var en rød Porsche 356c med påmontert reklame og løpstall. Helt ærlig helt herlig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en fæl oransje og svart E46 i Mo i Rana hver dag... Er den her inne?

Jeg synes du har godt syn, tatt i betrakning at du bor på østlandet ... Eventuelt lang pendle-vei.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra Stavanger og BMWCCN-treffet på Sirevåg på lørdag, traff jeg en Lamborghini Countach langs RV44.

Fy faen jeg lurte da jeg på avstand så en flat padde av en bil som kom mot meg. Utrolig fet bil som kjørte sent og rolig, men allikvel buldret godt idet den passerte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang pendlevei, ja. Jobber turnus i Rana nemlig!

kanskje litt OT, men du hadde ikke gidda å tatt med en girkasse til Mo en dag? ;)

Fra, til? :lol: Nok av plass bak i Hiacen, må bare finne på noe kreativt å skrive i kjøreboka. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...