Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det stemmer det. Bilen min ser ut som en dass selv om jeg har vært på veien hele tia, så det har du jaggu rett i.

Skrevet

Så en sølv/grå E30 Preface i rundkjøringen i Molde ï går kl. 18:30 :)

Så også en sort E39 som ble stoppa av politiet på hjelset/kleive!

Noen her tro?

Skrevet

Ettersom det er snakk om skiboks å slikt på spesielle biler her. så syns jeg denne E30 cab,en må få være med :) Dette er et bilde jeg fant på en annonse på autodb for en stund siden da denne bilen var til salgs. Syns dette var litt drøyt :lol:

qo9nfkknqa0fqj3p10pb.jpg

Skrevet

smurfen;

Har fremdeles ikke sett E34'en din..?

Henger du bare utafor McDonalds i Asker du eller? ;)

Har spotta en ganske herja svart E30 i Slemmestad i dag.

Skrevet

Bor du i Slemmestad Wacman? Var det 2-dørs eller 4-dørs, pre-face eller facelift? Har spotta flere ukjente E30'er i området gjentatte ganger, lurer litt på om noen er inne på forumet her? Bl.a. en grå todørs M-Tech II og en rød todørs M-Tech I.

Skrevet

Bor i Røyken,mye i slemmestad.

Det var en 2-dørs ustyla? (vanskelig å si,så ut som den hadde vært i snøfonna el no) svart E30 som så hevet ut i hekken. Mye rare BMW'er som durer rundt i distriktet i det siste,uvisst om det er folk herfra,men virker ikke sånn.

Just; så du prøveskiltnummeret?

Sikkert BMW Norge som har en testbil/pressebil innom.

I høst var det 3 stk MINI innom texaco utafor jobben,med gul psykedelisk camo og tyske skilt. Det var Den nye 4x4 minien og en cooper s diesel. De skulle kjøre via fjellet opp til nord-sverige og så Finland. Testkjørere..

Interiøret blir enda mer fucka på den neste generasjonen.. :S

Skrevet
Bor du i Slemmestad Wacman? Var det 2-dørs eller 4-dørs, pre-face eller facelift? Har spotta flere ukjente E30'er i området gjentatte ganger, lurer litt på om noen er inne på forumet her? Bl.a. en grå todørs M-Tech II og en rød todørs M-Tech I.

kamerat av meg som har den grå todørs M-tech II'en, han bor i batstø... jeg bor i Åros...

j8zjbb.jpg

2ii8gva.jpg

tura rundt i slemmestad - storsand i går kveld med en hvit volvo 740 :P

Skrevet

Den grå 2dørs mtech er br regga eller? ser den ofte på vei til jobb utti røyken.

Ser ut som en strøken bil.... spottet forresten også en litt sliten 4/2dørs e30 svart her om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...