Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Så en sølv/grå E30 Preface i rundkjøringen i Molde ï går kl. 18:30 :)

Så også en sort E39 som ble stoppa av politiet på hjelset/kleive!

Noen her tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er snakk om skiboks å slikt på spesielle biler her. så syns jeg denne E30 cab,en må få være med :) Dette er et bilde jeg fant på en annonse på autodb for en stund siden da denne bilen var til salgs. Syns dette var litt drøyt :lol:

qo9nfkknqa0fqj3p10pb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Slemmestad Wacman? Var det 2-dørs eller 4-dørs, pre-face eller facelift? Har spotta flere ukjente E30'er i området gjentatte ganger, lurer litt på om noen er inne på forumet her? Bl.a. en grå todørs M-Tech II og en rød todørs M-Tech I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Røyken,mye i slemmestad.

Det var en 2-dørs ustyla? (vanskelig å si,så ut som den hadde vært i snøfonna el no) svart E30 som så hevet ut i hekken. Mye rare BMW'er som durer rundt i distriktet i det siste,uvisst om det er folk herfra,men virker ikke sånn.

Just; så du prøveskiltnummeret?

Sikkert BMW Norge som har en testbil/pressebil innom.

I høst var det 3 stk MINI innom texaco utafor jobben,med gul psykedelisk camo og tyske skilt. Det var Den nye 4x4 minien og en cooper s diesel. De skulle kjøre via fjellet opp til nord-sverige og så Finland. Testkjørere..

Interiøret blir enda mer fucka på den neste generasjonen.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Slemmestad Wacman? Var det 2-dørs eller 4-dørs, pre-face eller facelift? Har spotta flere ukjente E30'er i området gjentatte ganger, lurer litt på om noen er inne på forumet her? Bl.a. en grå todørs M-Tech II og en rød todørs M-Tech I.

kamerat av meg som har den grå todørs M-tech II'en, han bor i batstø... jeg bor i Åros...

j8zjbb.jpg

2ii8gva.jpg

tura rundt i slemmestad - storsand i går kveld med en hvit volvo 740 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...