316 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Ja, det stemmer det. Bilen min ser ut som en dass selv om jeg har vært på veien hele tia, så det har du jaggu rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Spotta denne porscha for noen dager siden, med skiboks å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Så en sølv/grå E30 Preface i rundkjøringen i Molde ï går kl. 18:30 Så også en sort E39 som ble stoppa av politiet på hjelset/kleive! Noen her tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Ettersom det er snakk om skiboks å slikt på spesielle biler her. så syns jeg denne E30 cab,en må få være med Dette er et bilde jeg fant på en annonse på autodb for en stund siden da denne bilen var til salgs. Syns dette var litt drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Haha, den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 smurfen; Har fremdeles ikke sett E34'en din..? Henger du bare utafor McDonalds i Asker du eller? Har spotta en ganske herja svart E30 i Slemmestad i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Bor du i Slemmestad Wacman? Var det 2-dørs eller 4-dørs, pre-face eller facelift? Har spotta flere ukjente E30'er i området gjentatte ganger, lurer litt på om noen er inne på forumet her? Bl.a. en grå todørs M-Tech II og en rød todørs M-Tech I. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 spotta nyeste BMW 5-serie på prøveskilt i dag, dæven den tok seg bra ut! Helt konge, et megaløft fra e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Bor i Røyken,mye i slemmestad. Det var en 2-dørs ustyla? (vanskelig å si,så ut som den hadde vært i snøfonna el no) svart E30 som så hevet ut i hekken. Mye rare BMW'er som durer rundt i distriktet i det siste,uvisst om det er folk herfra,men virker ikke sånn. Just; så du prøveskiltnummeret? Sikkert BMW Norge som har en testbil/pressebil innom. I høst var det 3 stk MINI innom texaco utafor jobben,med gul psykedelisk camo og tyske skilt. Det var Den nye 4x4 minien og en cooper s diesel. De skulle kjøre via fjellet opp til nord-sverige og så Finland. Testkjørere.. Interiøret blir enda mer fucka på den neste generasjonen.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Bor du i Slemmestad Wacman? Var det 2-dørs eller 4-dørs, pre-face eller facelift? Har spotta flere ukjente E30'er i området gjentatte ganger, lurer litt på om noen er inne på forumet her? Bl.a. en grå todørs M-Tech II og en rød todørs M-Tech I. kamerat av meg som har den grå todørs M-tech II'en, han bor i batstø... jeg bor i Åros... tura rundt i slemmestad - storsand i går kveld med en hvit volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Spotta en skitten Ferrari 308 i sladd i rundkjøring. Tydeligvis vinterbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Just; så du prøveskiltnummeret? Sikkert BMW Norge som har en testbil/pressebil innom. nei, møtte den på motorveien(så den i motsatt retning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Den grå 2dørs mtech er br regga eller? ser den ofte på vei til jobb utti røyken. Ser ut som en strøken bil.... spottet forresten også en litt sliten 4/2dørs e30 svart her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 br regga... han går på mekken på åssiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 hmm.. ingen som spotter pryd-E28'en min.. Er jo shadowline og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå