Tom K Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Artig Taxi i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 En av bilene vi skrudde litt på i dag. Fronten kan dere bare tenkte dere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Grei spottings dette vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Bilen min jo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Just-turbo: Tror jeg har postet bilder av E92'en tidligere i denne tråden. Er i alle fall bilder av den i tråden om vårmønstring på Valle Hovin i våres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Spotta en 1968 Saab Sonett V4 på bilextra i dag, tøff liten bil! Akkurat som denne, i rød så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 spesiell design på de der minner litt om en amfibiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Ja, hehe. Strøken var den også! Turte ikke ta bilde, vet ikke hvor mye den er verdt. Sikkert en del siden han som driver verkstedet sa at kunden ville ha bilen i et verksted hvor de visste at den var verdt litt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Med tanke på at det er en liten sportsbil fra sent 60-tall/tidlig 70-tall og bygd i svært begrenset mengde, så er de ikke verdt så veldig mye. Denne lå for eksempel til salgs i New York for $7999: http://bringatrailer.com/2010/08/25/whi ... ab-sonett/ Designmessig vil jeg beskrive de som mer interessante og sjarmerende enn direkte pene. Det ser nesten ut som om de tabbet seg ut ved samlebåndet, slik at karroseriet havnet bak frem på ramma. På det området var forgjengeren langt mer vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 En av bilene vi skrudde litt på i dag. Fronten kan dere bare tenkte dere... Julian sin, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Ikke akkurat noen bil, men spottet denne fete saken Aker Brygge i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 ubrukelig men fy fa** så fet båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Spotta en E39 stasjonsvogn i Skien med 4 potter.. Kikka opp på luka, og jaggu stod det 540i der Ikke hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Spotta den igjen i går, denne gangen tok jeg bilder (igjen) Grunnen til at jeg ikke gidder å sladde reg.nr. er at denne bilen er fotografert og lagt ut på nett utallige ganger, samt vil være umulig å stjele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 å fyyyy, DEN var grisefeit!! helt rå, også tøft med v8 i 3-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå