316 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Kjemperusten den Opelen til venstre der, Zibiri? Greit at Opel ruster fort, men ikke SÅ fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 frua spottet en dakargelb e34 i bø i telemark i går;) Flyr rundt i Skien/Porsgrunn den.. Med wannabe E39 frontfanger, og ingen bakfanger. Og en knøttliten potte til å være 535. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 frua spottet en dakargelb e34 i bø i telemark i går;) Flyr rundt i Skien/Porsgrunn den.. Med wannabe E39 frontfanger, og ingen bakfanger. Og en knøttliten potte til å være 535. Haha! Hu nevnte den så litt rar ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Kjemperusten den Opelen til venstre der, Zibiri? Greit at Opel ruster fort, men ikke SÅ fort! Engangs tilfelle at du spotta en ny opel på den møkke parkeringa der.. Gi den et par år så ser den ut som resten heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 I dag spotta jeg en rød e36 med lexus lykter, seidl styling og "Audi diode frontlykter" som tok 4 runder rundt gaten/hotellet jeg bor på i Hammerfest... Spotta også en matt lakkert e46 touring med csl felger. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Stod en svart E63 650 utafor Peppes i frstad forrige helg ! Sjeldent syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 spotta for en liten stund siden en E34 M5 med OZ Futura felger, og en E34 med Rondell(?) natt til forrige søndag. Noen her som har noe på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Så i går (17-18) en Alpina E46 cab med Alpina klistremerkene på front/bak samt B-et-eller-annet kjennemerker på bakluka Mener den var i Alpina-blå. Så den ved Sinsen-rundkjøringa. Noen her eller? Alltid en glede å spotte Alpinaer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Spotta en stygg Golf på parkeringa ved skolen i dag... Bildene taler for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Har bilde av en Alpina E46 cab B3,3 fra ifjor vinter, skal se om jeg får lagt inn bildene, så kan vi se om det er den samme. Det var ikke mer enn 2 minutter fra Sinsenkrysset jeg så den, så mye mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Den Golfen har vell 10-stjerners cred på Need 4 Speed Underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 å fy faen for en golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 GOLF med notodden skilt... vel ikke noe bombe at den ser slik ut hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Sinnsykt fet Golf. Skulle ønske jeg fikk tak i sånt panser til min E34 og.. Men, det gjør jeg nok ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Den Golfen har vell 10-stjerners cred på Need 4 Speed Underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå