Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
frua spottet en dakargelb e34 i bø i telemark i går;)

Flyr rundt i Skien/Porsgrunn den.. Med wannabe E39 frontfanger, og ingen bakfanger. Og en knøttliten potte til å være 535. Haha!

Skrevet
frua spottet en dakargelb e34 i bø i telemark i går;)

Flyr rundt i Skien/Porsgrunn den.. Med wannabe E39 frontfanger, og ingen bakfanger. Og en knøttliten potte til å være 535. Haha!

Hu nevnte den så litt rar ut :P

Skrevet
Kjemperusten den Opelen til venstre der, Zibiri? :P Greit at Opel ruster fort, men ikke SÅ fort!

Engangs tilfelle at du spotta en ny opel på den møkke parkeringa der.. Gi den et par år så ser den ut som resten heh :P

Skrevet

I dag spotta jeg en rød e36 med lexus lykter, seidl styling og "Audi diode frontlykter" som tok 4 runder rundt gaten/hotellet jeg bor på i Hammerfest... :P

Spotta også en matt lakkert e46 touring med csl felger. Tøff bil 8)

Skrevet

Så i går (17-18) en Alpina E46 cab med Alpina klistremerkene på front/bak samt B-et-eller-annet kjennemerker på bakluka :) Mener den var i Alpina-blå. Så den ved Sinsen-rundkjøringa. Noen her eller? Alltid en glede å spotte Alpinaer :)

Skrevet

Har bilde av en Alpina E46 cab B3,3 fra ifjor vinter, skal se om jeg får lagt inn bildene, så kan vi se om det er den samme. Det var ikke mer enn 2 minutter fra Sinsenkrysset jeg så den, så mye mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...